شاشة

حسن الرداد يتحدث عن زوجته: بحب رأي إيمي لأنها صريحة

قال الفنان حسن الرداد، إنه يأخذ رأي زوجته الفنانة إيمي سمير غانم، في أعماله التي يقدمها خاصة الكوميدية، لأنها صريحة في أرائها.

أضاف “الرداد” خلال لقائه في برنامج “مساء الإمارات” المذاع عبر قناة “الظفرة”، ويقدمه الإعلامي عبد العزيز أحمد: “باخد رأي إيمي خصوصا في الكوميدي، ولو عندي موضوع بحب أحكيلها القصة، يعني لو كوميدي بتقرأ لو حاجة جد وكده بقولها الفكرة، وبحب رأيها لأن هي صريحة وبحب السينس بتاعها”.

نرشح لك: الخميس والجمعة.. نسرين أمين وهيثم شاكر ضيفا “سهرانين”

في سياق آخر علق “الرداد”، على نجاح فيلم” زنقة ستات”، موضحا: “كل ما أمشي في الشارع أو أسافر أي بلد الناس بتكلمني عن فيلم “زنقة ستات”، وأنهم شافوه كتير، والمشهد بتاع الناس المتدينين لما رحت أنا وإيمي هناك وبنصوم اتنين وتلات وحاجات كدهك.

أما عن تعاونه مع الفنانة مي عمر لأول مرة في فيلم “تحت تهديد السلاح” قال “الرداد”: “مي عمر شخصية لطيفة جدا ومجتهدة، وعايزة تعمل أحسن حاجة في الدور، وأنا بحب نوع الممثل ده، اللي هو طول الوقت عايز يعمل حاجة كويسة ومركز”.

 

“تحت تهديد السلاح” من بطولة حسن الرداد، مي عمر، وشيرين رضا، وعمرو عبد الجليل، وبيومي فؤاد، تأليف أيمن بهجت قمر، وإخراج محمد عبد الرحمن حماقي، وإنتاج السبكي للإنتاج الفني.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock