بسبب نشر فيديوهات عيد ميلادها.. إلهام شاهين: اللي عمل كده خرج من حياتي

أكدت الفنانة إلهام شاهين، إنها بعيدة تمامًا عن “السوشيال ميديا”، ولا تستخدمها لنشر فيديوهات أو صور خاصة بها في مناسباتها الشخصية، وأن تسريب فيديوهات عيد ميلادها كان بدون علمها تمامًا من أحد الحضور.

أضافت “شاهين” خلال حلولها ضيفة على برنامج “العرافة”، مع الإعلامية بسمة وهبة، على قناة “المحور”: “مش أنا اللي نزلت فيديوهات وصور عيد ميلادي على السوشيال ميديا، ونزلت من ورايا، كان في حد موجود، وهو اللي عمل ده، والحد ده خرج من حياتي خلاص، لإن ده بعتبره خيانة عظمى، ولما بتيجي الخيانة من حد قريب بتبقى كارثة”.

   نرشح لك: سمير صبري يكشف آخر تطورات حالته الصحية

تابعت: “أنا اتفاجئت تاني يوم الناس بتقولي بيتك متذاع على الهوا، كنت هموت فيها، واللي عمل كده الله لا يسامحه على اللي عمله وخرج من حياتي انتهى، صفحة واتقلبت، الناس اللي كانت بتثق فيا فقدوا ثقتهم فيا بسبب الترند”.

لفتت “شاهين” أنها تعرضت للانتقاد من أصدقائها بسبب نشر صورهم وفيديوهاتهم، بالإضافة إلى أن البعض قال لها: “الحمدلله إننا محضرناش كان زمانا متصورين كده”، مؤكدة أن تلك الكلمة تسببت لها في ألم نفسي كبير.

أشارت إلى أن من فعل ذلك كان غرضه “اللقطة والترند”، ولكن في النهاية قد أذاها، وتعتبر ما فعله “شر” أيًا كان غرضه.

الجدير بالذكر أن الإعلامية بوسي شلبي كانت قد نشرت صورًا وفيديوهات من حفل عيد ميلاد الفنانة إلهام شاهين الـ61، وظهر فيه عدد كبير من الفنانين أبرزهم محمد منير وسميرة سعيد وريهام حجاج وآخرين، وهم يرقصون ويحتفلون معها، مما أثار ضدهم العديد من الانتقادات.