شاهد: بكاء عروسين "من الفرحة" بسبب تامر حسني

بكاء عروسين بسبب تامر حسني
نشر الفنان تامر حسني فيديو له من أحد الأفراح التي أحياها في لوس أنجلوس، بالولايات المتحدة الأمريكية، معربًا عن سعادته الشديدة، برد فعل العروسين وبكائهما من شدة الفرح، عند مشاهدته.

أوضح “حسني” أن والدة العريس كانت قد اتفقت معه على إحياء حفل الزفاف، ولكنها لم تخبر ابنها وزوجته، لتكون مفاجأة سارة لهما، وقد كانت أخبرتهما أنه لن يحضر بسبب انشغاله في مواعيد أخرى، مما جعلهما يتفاجآ أثناء دخوله القاعة.

نرشح لك: تامر حسني عن حضور حفل قديم له: عمرها ما حصلت لا معايا ولا مع غيري

كتب الفنان عبر حسابه على “إنستجرام: “نادين وديڤيد فرح غنيت فيه النهارده في أمريكا لوس أنچلوس حقيقي كان من أجمل الأفراح عشان الجميل إن والدة العريس كانت متفقة معايا وعامله مفاجأة ليهم منغير ما يعرفوا وفهمتهم اني مش هاجي ومش فاضي”.

أضاف: “وهما اصلاً كانوا حاطين أغنيتي ميحرمنيش منك لرقصتهم الاولى ومكانوش متخيلين اني موجود لحد ما دخلت فاجئتهم و زي ما انتوا شايفين فرحتهم جميله قد ايه و فعلاً غاليه عندي اوي”.

تابع: “عايز اقولهم حبكم ليا اثر فيا اوي طول الفرح و انا كمان حبيتكم جداً انتوا و كل ضيوفكم اللي بيحبوكوا بجد شكراً للي نظموا الخطه الجميله دي اولهم والدة العريس الجميله و تامر يحيى و محمد شمس و ربيع رضا و هاني هانز و ميرنا”.

بكاء عروسين بسبب تامر حسني

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

الرجل المصري المظلوم من يدافع عنه؟