شيرين في تسجيل جديد: حسبي الله ونعم الوكيل

في إطار سلسلة من التسجيلات الصوتية التي أرسلتها الفنانة شيرين عبد الوهاب للصحفيين في مجلة زهرة الخليج والجرس، وأعلنت من خلالهم اعتزالها الفن، أرسلت شيرين تسجيلًا جديدًا لمجة الجرس، علقت فيه على الأنباء التي تداولت حول اعتزالها بسبب قصة حب.

شيرين قالت في التسجيل: “عرفت السيناريوهات اللي اتألفت.. مش عارفة اقول إيه غير حسبي الله ونعم الوكيل.. أنا لا يمكن اعتزل عشان إنسان.. أنا دلوقتي أم وبمارس أمومة كنت محرومة منها بقالي فترة طويلة”.

تابعت شيرين: “اللي بيقول إني سبت الفن عشان قصة حب.. مش معقول اتعس كل الناس اللي بتحبني وتحترمني عشان إنسان واحد.. أنا كنت حالفة بيني وبين نفسي إني ما اتكلمش.. لكن عايزة اقول للناس ارحموني”.

استكملت شيرين: “أنا ست عايشة وبربي بنتين ونفسيتي تعبانة شوية .. وبحاول ادفى ببناتي وأقرب الناس ليا وصعبان عليا إن الوسط الفني يقول الكلام ده.. انا قررت كدة عشان عايزة أعيش مع بناتي .. ومش عارفة إذا كنت هرجع أو لا دي حاجة بتاعة ربنا”.

نفت شيرين أن تكون قررت السفر خارج مصر، قائلة: “على فكرة مش هسيب بلدي ولا هسافر أي حتة .. أنا قاعدة في البيت اللي جنب مدرسة بناتي عشان اهتم بيهم”.

 

اقرأ أيضًا:

القائمة الكاملة للمرشحين لجوائز السينما العربية

أول تعليق لكاظم الساهر على اعتزال شيرين

أول ظهور لميسى على قناة عربية

بالصور.. أول ظهور لأحفاد عادل إمام

عاصفة “ميدو” ضد مرتضى منصور‎

.

تابعونا علي الفيس بوك من هنا

تابعونا علي تويتر من هنا