شاشة

تفاصيل الصلح بين وائل عبد العزيز وأحمد العوضي

تحدث الفنان وائل عبد العزيز، شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز، عن تفاصيل الصلح بينه وبين الفنان أحمد العوضي زوج شقيقته.

قال “عبد العزيز” في لقاء مع ET بالعربي، إن بعض المقربين منه ومن شقيقته كانوا سببا في زيادة حدة الخلاف بينهما، مردفا: “كانوا بيحطوا البنزين على النار”.

نرشح لك: إيمان السيد: “ياسمين عبد العزيز واضحة ومش بوشين”


أوضح أنه تحدث مع “العوضي” تليفونيا وحل الخلاف بينه، مضيفا: “اتكلمنا في كل التفاصيل من أولها لأخرها وقفلنا الباب دا”. مضيفا: “هما ربنا يكرمهم ويوفقهم في حياتهم، وأنا شايف إن ياسمين سعيدة في جوازها، وأكيد طالما سعيدة يبقى سبب دا أحمد العوضي، فمننكريش أن البنت مبسوطة”.

أضاف: “أنا مش شايف فين الخلاف وجاي من أين، وليه الحرب دي وأساسها إيه أنا مش عارفه”. مكررا اعتذاره لشقيقته خلال اللقاء، قائلا: “أنا آسف وربنا يكرمها وينجحها في حياتها، وتفضل نجمة وتمتعنا بشغلها”.

تابع: “بطالب جمهورها ميهاجمش حد، وياريت كل حاجة تتقفل، ياسمين شخصية بتحب الضحك، وأنا بحبها جدا ومقبلش حد يدوس على طرف ليها، وأنا مش هسكت، ياسمين في حتة تانية خالص عندي بخاف على النسمة اللي بتعدي على شعرها”.

وعن تصريح الإعلامية بوسي شلبي، بأن يسرا هي النجمة الأولى في مصر، قال: “أستاذة يسرا نجمة، ومش نجمة بس دي سوبر ستار، وأنا واحد من جمهورها ومن زمان بحب أتفرج على كل أعمالها، وهي إنسانة محترمة”، لكن لو هنتكلم بالأرقام ياسمين هي نجمة مصر الأولى، ونجمة كبيرة في الوطن العربي.

وعن محمد حلاوة، طليق شقيقته ياسمين، قال: “راجل محترم، 17 سنة ماشوفتش منه حاجة وحشة، كان شايل البيت وأختي والأطفال وأمي كمان كانت قاعدة معاه في البيت، ولسه قايم بواجباته على أكمل وجه، والناس دي ناس محترمة بنكن ليها كل محبة”.

تفاصيل المكالمة المسربة المنسوبة لوالد حسام حبيب.. الاستيلاء على الأموال والزواج سرا !

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock