تعليق تامر حسني على إيرادات فيلم البدلة

هالة أبو شامة

أبدى الفنان تامر حسني، سعادته البالغة بعد تحقيق فيلم “البدلة” إيرادات تخطت 40 مليون جنيه في مصر، خلال 20 يومًا من طرحه في دور العرض.

نرشح لك: هايدي موسى ضيفة “الستات ميعرفوش يكدبوا”.. الأربعاء القادم‎

نشر “حسني” عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور “إنستجرام” بوستر الفيلم وكتب عليه: “ببارك لكل صناع فيلم البدلة، ألف مليون مبروك، تعبنا كلنا واشتغلنا وقولنا يارب، وآدي ربنا كرمنا كلنا بأجمل كرم، ويحقق ٤٠ مليون في مصر، ويتخطى الـ ١٥٠ مليون بالخارج في ٢٠ يوم فقط، ولسه الفيلم قدامه شهرين أو ٣ في دور العرض”.

تابع: “عشان كده حبيت أشكر كل اللي تعبوا في الفيلم، وبجد بحمد ربنا من كل قلبي على كرمه الكبير”، واختتم مازحًا  “وطبعاً كل الإيراد ده في كرش السيد المنتج المحترم الأستاذ وليد منصور”.

يذكر أن فيلم “البدلة” قصة تامر حسني، سيناريو وحوار أيمن بهجت قمر، وإخراج محمد جمال العدل، من بطولة تامر حسني، أكرم حسني، أمينة خليل، ماجد المصري، دلال عبد العزيز، محمود البزاوي، حسن حسني.

View this post on Instagram

ببارك لكل صناع فيلم البدله ألف مليون مبروك تعبنا كلنا واشتغلنا وقولنا يارب وآدي ربنا كرمنا كلنا بأجمل كرم و يحقق ٤٠ مليون في مصر ويتخطى ال ١٥٠ مليون بالخارج في ٢٠ يوم فقط ولسه الفيلم قدامه شهرين او ٣ في دور العرض عشان كده حبيت أشكر كل اللي تعبوا في الفيلم وبجد بحمد ربنا من كل قلبي على كرمه الكبير وطبعاً كل الإيراد ده في كرش السيد المنتج المحترم الأستاذ وليد منصور ربنا يبعد عنك العين😂 👀يابن المحظوظه بهزر ياجماعه 😂🙏 مليون مبروك يا وليد تستاهل كل خير بشكر كل الجماهير العظيمه في مصر وجميع الدول العربيه والعالم.

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on