شاهد: ياسر جلال يكشف عقدة رامز جلال

إسراء إبراهيم

طرحت شركة “اتصالات” لخدمات المحمول، إعلان جديد بطولة الفنان ياسر جلال ، للإعلان عن نظام جديد توفره الشركة، يحمل اسم “حكاية” أوضح نظام في مصر، مفيش مصاريف مستخبية.

نرشح لك: شاهد: غموض وإثارة “الرحلة” لـ باسل الخياط وريهام عبد الغفور

فكرة الإعلان اعتمدت على صلة الأخوة التي تجمع ياسر جلال ، والفنان رامز جلال، وانطلقت الحملة بعنوان: “الحقيقة الكاملة وراء عقدة أخو ياسر جلال”.

يظهر “جلال” خلال الإعلان قائلًا: “أنا زيي زيكم على فكرة، أنا مش عارف هو جاب الأذية دي منين” في إشارة منه لأخيه الأصغر رامز جلال.

تابع “جلال” قائلًا: “وأنا كأخ كبير كان عليا دور ساعد في تكوين شخصيته، من أهم الحاجات اللي كنت مهتم أعلمهاله أنه ميبقاش مؤذي، تعبني جدًا عما علمته إنه يحب للناس اللي يحبه لنفسه”.

أضاف الفنان “دايمًا كنت بزقه عشان يبص للحياة بشكل مختلف، نظرة واسعة للأمور وكنت دايمًا بشجعه يظهر مواهبه المدفونة ويوريها لكل الناس”، متابعًا: “كل صحابنا على فكرة بيكلموني يشتكولي منه، شفت أخوك عمل فينا أيه ربنا يهديه”.

خلال حديث ياسر جلال عن أخيه رامز، يظهر في الإعلان فيديوهات للتعبير عن طفولة النجمان، كتعليق ساخر على الكلام.

الحقيقة الكاملة ورا عقدة أخو ياسر جلال – إعلان نظام حكاية

الحقيقة الكاملة ورا عقدة أخو ياسر جلالمع نظام حكاية الجديد اللي هتدفعه هو اللي هتستخدمه … يعني حكاية ميكس 35 هتشحنله بـ 35 جنيه بالضبط شامل ضريبة الشحن من غير أي مصاريف مستخبية والواتساب ببلاش اشتري خط جديد أو كلم 525 للتحويل لحكاية وريح بالك مع أوضح نظام في مصر

Posted by Etisalat Misr on Thursday, April 19, 2018