نصيحة عمرو محمود ياسين للفنانين

وجه الفنان عمرو محمود ياسين رسالة إلى الفنانين، عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”. نصيحة عمرو محمود ياسين

كتب عمرو عبر حسابه: “نصيحتي لكل فنان بيشتغل في أي مجال من مجالات الفن أول متمسك فلوس (ده إذا مسكت)، ما تصرفهاش لا أعمل بيها مشروع بعيد عن الفن”.

تابع: “لأن آلة الفن غدارة، ولا تنخدع بنجاح وإقبال عناصر المهنة عليك لأنك في لحظة وبدون سبب مفهوم تخرج من الحسابات، وتمر الأيام يوم بعد يوم ويتأكد للجميع خروجك من الحسابات لسبب لا تعلمه أنت ولا يعلمه من أخرجوك من حساباتهم.. بس هو كده”.

أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.

نصيحتي لكل فنان بيشتغل في اي مجال من مجالات الفن اول متمسك فلوس (ده اذا مسكت ) ماتصرفهاش لا اعمل بيها مشروع بعيد عن…

Posted by Amr Mahmoud Yassin on Thursday, April 25, 2019

نرشح لك: شاهد: تهنئة مختلفة من فتحي عبد الوهاب في عيد ميلاد ياسر جلال

شاهد| لقطات لـ أسطورة الكوميديا سمير غانم

نصيحة عمرو محمود ياسين

أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.أضّاف: “ساعتها مشروعك اللي عملته ع جنب هو اللي هينفعك، ولو ملكش في البيزنس شوفلك أي مصدر رزق تلجأ له وقت ما تطولك آلة الغدر.. المهم آمن نفسك.. أما اللي لسه عايز يشتغل في الفن فأهلًا و سهلًا، أدخل على مسؤوليتك الشخصية ويا صابت يا خابت، وأنت وحظك ومستوى ذكاءك في التأقلم مع المستجدات، وقدرتك على مواصلة المشوار!”.