أغنية تجمع بين محمد رشاد وبيومي فؤاد

كشف المطرب محمد رشاد عن استعداده والفنان بيومي فؤاد لعمل فني يجمعهما سويًا، ولم يفصح عن تفاصيله حتى الآن. أغنية محمد رشاد وبيومي فؤاد

نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.

يشار إلى أنه من المفترض أن يشارك الفنان بيومي فؤاد، بمسلسل “حشمت في البيت الأبيض”، الذي يجسد فيه دور أول رئيس أمريكي من أصول عربية، في رمضان 2019، ولكن لم يتم تأكيد أو نفي ذلك إلى الآن.

أغنية محمد رشاد وبيومي فؤاد

نرشح لك: عمرو سعد يخوض تجربة الغناء للمرة الثانية

نرشح لك: بالعقل حلقة (8) .. الناس اللي قطتها جمل

نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.نشر “رشاد” صورة له مع “فؤاد” عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور “إنستجرام”، من داخل الاستوديو، وعلق عليها قائلًا: “تعبتني معاك يا عم بيومي.. بعيدًا طبعًا عن صوتك العالمي وإن التراك كله هيبقي بصوتك عشان نعرف نبيع، بس إنت جميل وشخصية طيبة وبشوشة، وأنا مبسوط إني قابلتك يا عالمي، تفتكروا إيه اللي هنعمله أنا وعم بيومي”.