قرار أيتن عامر بعد زيادة وزنها

هالة أبو شامة

أعربت الفنانة أيتن عامر، عن رغبتها المُلحة في إنقاص وزنها، لافتة إلى أنها ستلتزم بنظامًا صحيًا ابتداءً من اليوم وحتى ثلاثة أشهر بحسب تعليمات الطبيب الخاص بها.

كما أكدت على أنها ستحاول أن تصل للوزن المطلوب قبل الموعد المحدد، مُشيرة إلى أنها ستعلن عن نتيجة ذلك النظام الصحي كل أسبوع.

نرشح لك: المواعيد الجديدة لبرامج “صدى البلد”

نشرت “عامر” عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور “إنستجرام” صورة لها تم التقاطها منذ عام برفقة زوجها، وكتبت عليها: “الصورة دى كانت زى النهاردة من سنة، كنت وقتها ٦١ كيلو تقريبًا، وبما إنى اليومين دول حوالى ٨٠ لما شفتها حسّيت إنى لازم أبدأ أرجع لوزني الطبيعي بقا عشان ميصحش كده”.

تابعت: “عشان كده أنا النهاردة هبدأ النظام الصحى اللي كنت ماشية عليه قبل كدة بمساعدة دكتوري الشاطر أوي، هو أينعم قال لي إديني ٣ شهور، بس بإذن الله هوصل فى أقل من كده”.

اختتمت: “البوست أنا بدبس نفسي بيه قدامكوا بصراحة كنوع من أنواع الضغط، بإذن الله كل أسبوع هبقى أنزل بالنتيجة”.

View this post on Instagram

الصورة دى كانت زى النهاردة من سنة ، كنت وقتها ٦١ كيلو تقريبا و بما انى اليومين دول حوالى ٨٠ لما شفتها حسّيت انى لازم ابدأ ارجع لوزنى الطبيعي بقا عشان #ميصحش_كدة 😂 عشان كدة انا النهاردة هبدأ النظام الصحى اللى كنت ماشية علية قبل كدة بمساعدة دكتورى الشاطر اوى @dr_ahmedomar هو أينعم قاللى ادينى ٣ شهور ، بس باذن الله هوصل فى اقل من كدة. البوست انا بدبس نفسي بيه قدامكوا بصراحة كنوع من انواع الضغط 😍😍 باذن الله كل اسبوع هبقى انزل بالنتيجة 💪🏽 #يا_رب_تخس_يا_تتح

A post shared by Ayten Amer (@aytenamer) on

النساء في حياة النجم المثير للجدل أحمد الفيشاوي