شاشة

نور إيهاب تروي كواليس مشاركتها في مسلسل “أعمل إيه“

شدوى ممدوح

تحدثت الفنانة نور إيهاب، عن مشاركتها في مسلسل “أعمل إيه“، وتجسيدها شخصية “شادية”، موضحة كواليس تعاونها مع الفنان خالد الصاوي، والفنانة صابرين.

قالت “إيهاب“ خلال لقائها مع برنامج “السفيرة عزيزة“، المذاع عبر قناة “dmc“: “خالد الصاوي ده حبيبي وفي مشهد رقصنا فاجئنا المصورين بحركاتنا وأحسن حاجة فيه إنه بيخلي الواحد يندمج أوي، ساعات واحنا بنصور يقول حاجة هزار فالواحد يضحك من قلبه“.

 

نرشح لك: نور إيهاب ترد على انتقادات صورها مع شقيقها

 

تابعت أنها سعدت بالعمل مع الفنانة صابرين، مشيرة: “هي جميلة أوي ومن أكتر الناس اللي ارتحت وأنا بمثل معاهم لأني حسيت إننا نعرف بعض من زمان وحسيت إنها مامتي بجد وإحنا بنمثل“.

في نفس السياق أردفت “إيهاب“ أن حصولها على دور “شادية“ في مسلسل “أعمل إيه“ هو حظ من الله تعالى، لافتة: “روحت قعدت مع الأستاذ أحمد عبد الحميد المخرج وحكالي عن دور شادية وعرفت كل حاجة عن المسلسل ومترددتش ساعة واحدة إني أكون معهم فيه، وإن أنا أكون بنت خالد الصاوي وصابرين دي بالنسبة لي حاجة خطيرة“، مشيرة إلى أن الدور مليئ بالتفاصيل التي أحبت أن تؤديها.

أضافت: “أكتر حاجة ركزت عليها في الدور إني طالعة أقرب واحدة لبابايا وأكتر واحدة شبهه وأكتر واحدة بيحبها وبيحب يتكلم معاها“، وعن كواليس عملها مع الفنان خالد الصاوي، والفنانة صابرين، قالت: “لو عندي مشهد صعب أو مشهد فيه عياط أو دراما كبيرة كنت ببقى متطمنة وأنا جنبي نجمين كبار أوي لأنهم بيركزوا أوي على أي حد بيمثل معهم وبيحبوا يطلعوا منه أحسن حاجة“.

تابعت “إيهاب“ أنهم لازالوا يقومون بتصوير حلقات المسلسل حتى الآن، لافتة إلى أنها سعيدة بردود أفعال الناس حول المسلسل.

يذكر أن مسلسل “أعمل إيه” من بطولة الفنان خالد الصاوي، والفنانة صابرين، والفنانة هناء الشوربجي، والفنانة نهال عنبر، ونور إيهاب، ومحمد مهران، وصبري عبد المنعم، وهو من تأليف محمد الحناوي وإخراج أحمد عبد الحميد، وإنتاج شركة سينرچي، ويعرض حاليا على شاشة dmc.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock