خبر

انفصال منة عرفة بعد 5 أشهر من عقد القران

يارا سامي

أعلنت الفنانة منة عرفة، وزوجها محمود المهدي، انفصالهما بعد 5 أشهر من عقد القران، وقبل فترة بسيطة من إتمام الزواج الذي أعلنا عن قربه منذ فترة.

اكتفت منة بإعلان الانفصال عبر “ستوري” حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، كاتبة: “كل شيء قسمة ونصيب، تم الانفصال وربنا يوفق الجميع”.

نرشح لك: هيدي كرم: “هختار الشغل لو شريك حياتي خيرني بينهم”

 

فيما كتب “المهدي” عبر “ستوري إنستجرام”: “تم الانفصال كل حاجة قسمة ونصيب، وربنا يوفقها في حياتها اللي اختارتها”.

 

وعن سبب الانفصال كتب في “ستورى” أخرى: “الناس اللي بتتصل وتسأل، خلاص كل حاجة قسمة ونصيب، وأنا كراجل شرقي فيه حاجات مش هتنفع معايا، وهتوقفها عن شغلها وحلمها وأصدقائها في الوسط الفني، فأكيد مش هقف في ده وربنا يكرمها في المجال الفني، وتوصل أعلى حاجة فيه بالتوفيق للجميع”.


في سياق آخر، كانت منة عرفة قالت عقب عقد قرانها بفترة قصيرة، إن زوجها محمود المهدي، يضع لها تحفظات في عملها مثله مثل أي رجل شرقي.

أضاف “المهدي” خلال لقاء مع “اليوم السابع“: “في شغلها بالذات حطينا نقط إن مجيلهاش أدوار فيها بوس أو حضن أو إثارة أو إغراء”. مشيرا إلى أنه وضع أيضا تحفظات فيما يتعلق باللبس.

من جانبها، قالت منة: “هو ليه كل الحق يحط كل التحفظات اللي هو شايفها في حياتي، لما جينا حطينا الحاجات دي اتكلمنا على إني مراته، وليا الحق يا أوافق يا أرفض”.
أكد “المهدي” على أنه يدعمها في مجال عملها الفني، مضيفا: “قولتلها هبقى معاكي وأقف وراكي”.

الرجل المصري المظلوم.. من يدافع عنه؟

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock