الأخيرة

بمناسبة التخرج.. رسالة أحمد زاهر وزوجته لابنتيهما

احتفل الفنان أحمد زاهر،وزوجته هدى زاهر، مساء الاثنين بتخرج ابنتيهما ليلى وملك من المدرسة.

نشر “زاهر” عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” عدة صور من حفل التخرج وعلق عليها كاتبًا: “بناتي اتخرجوا.. حالة غريبة أول مرة أحس بيها، مشاعر كتير متلخبطه فرح وسعادة وفخر وخوف على بكرة ودموع، مهو احنا المصريين نفرح أو نحزن لازم نبكي مش عارف ليه، أحاسيس كتيرة ومع بعض مرة واحده بس بجد كنت طاير من الفرح الحمد لله والشكر لله على كل السعادة اللي كنت فيها الحمد لله على تخرج ملك وليلي وعقبال مني ونور وربنا يفرحكم كلكم بولادكم، ملك وليلي بحبكم أوي وفخور بيكم قد الدنيا كلها”.

نرشح لك: بالفيديو.. ليلى زاهر تغني في حفل تخرجها

فيما نشرت زوجته هدى زاهر، عبر حسابها على نفس الموقع عدة فيديوهات وعلقت كاتبة: “مش عارفة أوصفلكوا شعوري وأنا شايفة بناتي بتخرجوا النهاردة وهيدخلوا مرحلة جديدة في حياتهم… سنين عمر وشقى وتعب ومذاكرة وشخط ونطر وذاكري وركزي واحفظي والتزمي وبلاوي زرقا كتير أكيد كل أم وأب فاهميني.. لكن الحقيقة لحظة ما شفت بناتي بيتخرجوا وأنا في شريط طويل بيعدي قدام عنيا في كل اللي حكيته لكم ده.. شعوري متلخبط وحاسه أحاسيس مش عارفه أوصفها … كل اللي بتمناه من قلبي في اللحظة دي إن ربنا يسعد كل الناس بأولادها وبناتها ويشوفوهم في أعلى المراتب يارب.. مبروك حبيبات قلبي ونور عيوني بحبكم أوي وفخورة بيكم أوي”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hoda Zaher (@hodazaher)


يشار إلى أن آخر أعمال أحمد، زاهر كانت مشاركته في مسلسل “البرنس” الذي عرض في رمضان 2020، فيما ظهر أيضًا بعد ذلك كضيف شرف في مسلسل “في بيتنا روبوت”، الذي عرض قبل فترة.

مسلسل “البرنس” بطولة محمد رمضان، أحمد زاهر، نور، روجينا، إدوارد، نجلاء بدر، ومن إخراج وتأليف محمد سامي.

“في بيتنا روبوت” بطولة شيماء سيف وعمرو وهبة وليلى أحمد زاهر وهشام جمال، إخراج وليد الحلفاوي، تأليف أحمد محيي ومحمد المحمدي.أحمد زاهر

أحمد زاهر

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock