الأخيرة

على غزلان ومروة ناجي يتناولان “التحرش” في أغنية “أنا دولة”

أعلن اليوتيوبر علي غزلان عن طرح فيديو كليب أغنيته الجديدة التي تشاركه فيها الفنانة مروة ناجي، بعنوان “أنا دولة”، وتتناول الأغنية قضية التحرش.

نشر “غزلان” عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، بوستر الأغنية، والذي يظهر فيه هو ومروة ناجي، وكتب: “بحب الراب وبحب أسمعه، كل سنة بعمل كليب بيناقش قضية في المجتمع وبقدملها حلول، السنة اللي فاتت عملت عن التنمر”.

نرشح لك: شاهد.. منى الشاذلي تشارك في حملة للتوعية بأهمية القراءة للأطفال

تابع: “السنة دي بقدملكوا كليب (أنا دولة)، الكليب بيناقش قضية التحرش من كل الزوايا، 7 شهور شغل واجتماعات ومناقشات ودراسات عشان نطلع بكليب بيناقش كل حاجة عن ظاهرة التحرش وحلولها ومجهود وتعب أكتر من 121 شخص، الكليب صرفت عليه من جيبي عشان يطلع بالشكل اللي هتشوفوه، مروة كان حلم من أحلامي إني احضرلها حفلة في الأوبرا، دلوقتي بتشاركني في عمل واحد”.

استكمل: “هو أنا بحلم؟ هتشوفوا كليب مش هيبقى هزار ولا رقص ولا ضحك، هو فن هادف بسعى إني أقدمه بالطريقة اللي شايف إنها تقدر توصل لكل الناس وكل الفئات العمرية، عرضنا الكليب على المجلس القومي للمرأة وعجبهم وقرروا يرعوه لإيمانهم بالقضية، وبشكرهم جداً، الكليب هينزل بعد بكرة (يوم الأربعاء) الساعة 6، مستني دعمكم لو عجبكم”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dr Ali Ghozlan (@alighozlanofficial)

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock