أكرم حسني يعلن انتهاء الموسم الثاني من "أسعد الله مساءكم" - E3lam.Com

أعلن الإعلامي أكرم حسني، عبر حسابه الشخصي بموقع “فيسبوك”، عن انتهائه من تصوير آخر حلقات، الموسم الثاني، من برنامج “أسعد الله مساءكم من جديد”، المذاع على قناة mbc مصر.

وكتب حسني قائلًا: “بفضل الله تعالي .. انتهيت من دقايق من تصوير اخر حلقات الموسم التاني من ‫#‏اسعد_الله_مساءكم_من_جديد‬ بعد يومين تصوير في منتهي الصعوبة .. عايز اشكر واحد واحد من الناس اللي اشتغلت في البرنامج و اللي من غير اصغر حد فيهم مكانش البرنامج هايبقي موجود اصلا .. و اللي انا متأكد انهم بيتعبوا عشان بيحيوا البرنامج مش مجرد وظيفة بتتأدي “.

وأضاف: “عايز اشكر ورشة كتابتي واحد واحد و اقولهم انتوا تعبتوا اوي و لسه هاتتعبوا اكتر في الموسم التالت و انا عارف انكم قد المسئولية .. عايز اشكر كل ضيف شرفني في البرنامج لانه اضاف لنا اضافة كبيرة .. عايز اشكر واحد واحد من المشاهدين الكرام اللي تعبنا كله بيهون لما نشوفه سعيد و بيضحك .. عايز اشكر قناة ‪#‎MBC_Masr‬ بكل القائمين عليها علي دعمهم للبرنامج عشان يظهر بمستوي يليق بيها و بينا .. عايز اشكر زوجتي و اولادي و ابويا و امي علي استحمالهم ليا فترات انشغالي عنهم ..و اخيرا عايز اشكر صديق عمري و مدير مكتبي ‪#‎Nabil_abd_elhamid‬ و شريك النجاح ‪#‎Essam_Attiya‬ .. شكرا”.

akram

اقرأ أيضًا:

أطرف وأغرب و أهم 21 تصريح هذا الأسبوع

سيناريوهات اختفاء أحمد موسى

هؤلاء دافعوا عن الشرطة بعد استشهاد شيماء الصباغ

هكذا بدأت “معركة الآثار” بين “البيت بيتك” والوزير

15 اعتراف من منى زكي في “مصارحة حرة”

.

تابعونا عبر تويتر من هنا

تابعونا عبر الفيس بوك من هنا