خالد محمود يكشف عن موهبته في التنبؤ بالأحداث

قال الفنان خالد محمود إن سبب المشكلات التي تحدث بين الزوجين هو بعدهم عن الدين، موضحا أن تطورات العصر والندية بين الزوجين تصل بهم إلى هذه المشكلات.

أضاف “محمود” خلال لقائه في برنامج “كلام الناس” المذاع عبر شاشة “mbc مصر” ويقدمه الإعلامية ياسمين عز: “الراجل والست بعدوا عن الدين، فالبعد عن الدين وصلهم للي هما فيه، الراجل لا بقى عارف اللي ليه واللي عليه والست كذلك، مع تطورات العصر والندية اللي حاصلة بين الطرفين وصلنا للي إحنا فيه ده، الأزهر يطلع كتاب عن معاملة الزوجة، ومعاملة الزوج ياخدوه يذاكروه ويمتحنوا فيه لو نحجوا يتجوزوا، والاحترام مهم جدا وإذا فُقد راحت كل حاجة”.

خالد محمود

نرشح لك: فيفي عبده: أمي كانت بتضربنا بالكرباج بس ربتنا

فيما كشف “محمود” عن بداية موهبته في التنبؤ بالأحداث مشيرا إلى أنها بدأت معه منذ أن كان في المرحلة الثانوية، لافتا: “ممكن أقولك التليفون ده هيرن دلوقتي فيرن.. اتطورت بقى التليفون هيرن وفلان هيطلع على التليفون يطلع صح فالناس تندهش”.

أشار: “الباب هيخبط دلوقتي وهيكون فلان ويطلع صح…اتطورت بقى ومكنش في حد بيعرف يكدب عليا يعني لو بتحكي موضوع وبتكدبي أعرف، يجي لي صورة بكل الحدث اللي حصل.. اتطورت أكتر ولو حد بيتكلم معايا وسرح أقوله إيه اللي خلاك سرحت في فلان أو فلانة دلوقتي”.

خالد محمود

أردف: “لو شخص صاحبه جاب له كذا حاجة واختار حاجة معينة اتصل بيه وأقوله ليه لما صاحبك جابلك الحاجات دي اختارت كذا، وكانوا بيقفوا في وشي”.

سبب غضب جمهور الزمالك من 3 لاعبين