صلح رانيا يوسف وغادة عبد الرازق

أعلنت الفنانة رانيا يوسف، عن كواليس تصالحها مع الفنانة غادة عبد الرازق، والذي جاء بعد سنوات من الخلاف، موضحة أنهما كانتا صغيرتنا وأصبحا أكثر نضجا الآن.

قالت “يوسف” خلال لقائها مع الإعلامي إيلي نخلة ببرنامج “The Insider بالعربي“، إنها عادت من جديد صديقة للفنانة غادة عبد الرازق، بعد أن حدث بينهما بعض المشاكل، لافتة إلى أنها لم تعلن عن ذلك بعد، كما أنها تحترم غادة كفنانة موهوبة وإنسانة.

نرشح لك: بعد 21 عاما.. تفاصيل تعاون رانيا يوسف وسمية الخشاب في “التاروت”

أردفت: “عارف أما يعدي عليك مرحلة وتكتشف الناس اللي حواليك حتى لو فيه ناس بينكوا مشاكل في الشغل لكن في المستوى الإنساني عندكوا أصل وبتقدروا بعض، إحنا الاتنين راجعنا نفسنا في الفعل ورد الفعل واكتشفنا إننا كنا صغيرين في التفكير”.

أما عن حديث الجمهور عن طريقة لبسها فقالت: “أنا مستغربة لأني عندي سي في محترم جدا في شغلي، ليه بقى يسيبوا شغلي ويمسكوا في رانيا لبست هي رانيا الوحيدة اللي لبست ما كل العالم بيلبس، ودلوقتي الشو ده بقى أساسي في شغلنا”.

وكانت الفنانة رانيا يوسف قد كشفت عن تفاصيل فيلم “التاروت” الذي تشارك فيه مع الفنانة سمية الخشاب، موضحة أنها ستنتهي من التصوير في خلال يومين، مشيرة إلى أنه لن يتحدد موعد عرضه بعد.

قالت “يوسف” خلال برنامج “MBC TRENDING” على شاشة MBC4: “الفيلم حلو أوي وبيناقش قضية مهمة جدا من ضمن القضايا اللي أنا بحبها وبحب اتكلم فيها ودائما بحطها على السوشيال ميديا، اللي هي قضية التحرش بالأطفال”.

تابعت: “إحنا بنشوف في الفيلم 3 بنات بيتم التحرش بيهم وهما أطفال فبيعدي وقت ونشوف العواقب”. رانيا يوسف وغادة عبد الرازق