بعد عودة شيرين وحسام.. ياسمين عز للجمهور: مش هشمت فيكم

علقت المذيعة ياسمين عز على عودة الفنانة شيرين عبد الوهاب للفنان حسام حبيب وإعلان عقد قرانهما، موضحة أن ذلك يؤكد وجهة نظرها في عدم وجود أي تحفظات بين الزوجين.

قالت “ياسمين” خلال حلقة اليوم السبت من برنامج “كلام الناس”، المذاع عبر شاشة “mbc مصر” إنها فخورة بقرارات شيرين وعودتها لزوجها، معلقة: “أنا مش جاية أشمت فيكم.. أنا جاية أقولكم واحد ليا وصفر ليكم، يا شيرين أنا فخورة ومبهورة بيكي عشان أنتي ست أصيلة وطبقتي النصيحة بالمللي، وزي ما قلت لكم بعد الجواز كرامتك حطيها في الدرج”.

نرشح لك: محمد محمود عبد العزيز يرزق بمولودته الأولى

أضافت: “شيرين اعتذرتله قدام الوطن العربي كله وقالتله أسفة يا سي السيد قصدي يا سي حسام، لا كرامة بين الزوجين.. روحي يا شيرين الله يرضى عليكي دنيا وآخرة”.

أردفت: “الحكيمات اللي بيحكموا على شيرين وغيرها، هي رجعت لراجلها وكرامتها محفوظة.. أنتي بقى بدل ما كنتي تضيعي وقتك كنتي روحتي أحسن عملتي لجوزك كوباية شاي وساندوتشين جبنة، خليكي في حالك عيشتك تحلالك”.

كانت الفنانة شيرين عبد الوهاب أعلنت عن عودتها للفنان حسام حبيب رسميا، وعقد قرانهما يوم الخميس الماضي بحضور المقربين منهما فقط.

قالت “عبد الوهاب” خلال مداخلة هاتفية في برنامج “الحكاية” الذي يقدمه الإعلامي عمرو أديب على شاشة mbc مصر، أنه كان من المقرر عقد قرانهما اليوم السبت، لكن أصر “حبيب” على عقد القران في أسرع وقت ووافقته هي الرأي، معلقة: “قولتله خلاص اللي تشوفه يا سي حسام”.

أضافت: “أنا بعتذر لحسام عن أي كلام صدر مني وأنا زعلانة منه في يوم من الأيام، إحنا كنا معمولنا حاجة كبيرة أوي والحمدلله ربنا فكها بسلام.. ومقدرش أقول إنها عمل بس حاجة شبه كده، لأن أنا أصغر من إني أتكلم في حاجة زي دي بس هي ذكرت في القرآن”.