خبر

“وحشني أنده عليكي“.. لمياء فهمي تحيي ذكرى وفاة والدتها

شدوى ممدوح

أحيت الإعلامية لمياء فهمي، ذكرى وفاة والدتها بكلمات مؤثرة، لافتة إلى أنها تحبها كثيرا واشتاقت لها بشدة.

نشرت “فهمي“ صور تجمعها بوالدتها الراحلة على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، وكتبت: “حقك عليا لو كان عدى عليا لحظات مكنتش فيها جنبك، حقك عليا إني في يوم غمضت عيني وسيبتك، حقك عليا إن في يوم عدى ماكنتش تحت رجليكي، حقك عليا لو في يوم طلبتيني وما شوفتش ومردتش عليكي.. متزعليش مني يا أمي“.

أضافت: “لو أعرف إنك في يوم هتمشي ماكنتش ولا نمت ولا كلت ولا شربت ولا بعدت لحظة فيها عنك كل فضلت كل نفس أتنفسه في حضنك، وحشتيني أوي يا حبيبتي يا أغلى من نفسي عندي يا جميلة، فيكي كل الصفات الحلوة ماشوفتش ولا هشوف أم زيك“.

تابعت: “ربنا يرحمك ويكرمك زي ما أكرمتيني بحبك أوي يا ماما.. وحشني أنده عليكي أنا بحبك أوي“.


كانت الإعلامية لمياء فهمي، قد نفت عبر حسابها على “إنستجرام” من خلال فيديو نشرته، الشائعات المترددة حول إصابتها بالسرطان، أو كورونا، مؤكدة أنه تم حجزها في المستشفى بسبب إصابتها بالتهاب رئوي، نتيجة حساسية صدرية شديدة تعرضت لها.

نشح لك: بسبب متصلة.. بكاء لمياء فهمي ورمضان عبد الرازق

قالت الإعلامية في الفيديو: “عاوزة أقول حاجتين مهمين أولا لكل الناس اللي سألت عليا وجتلي المستشفى بشكركم اوي تعبتم نفسكم وربنا يخليكم ليا”.

أضافت:” تاني حاجه انا صممت اعمل الفيديو دا عشان في مواقع كاتبة انى جالي كنسر ودخلت المستشفى عشان حالتي مش كويسة لكن انا الحمد لله معنديش كنسر ولا كورونا ولا حاجه انا عندي التهاب في الرئة نتيجة حساسية جامدة جاتلي وإن شاء الله بنعالجها.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock