يسرا لـ حمو بيكا: بنحبك من قلبنا

شارك مطرب المهرجانات حمو بيكا، فيديو يجمعه بالفنانة يسرا من حفل زفاف ابنة عصام إمام شقيق الفنان عادل إمام، ظهرت فيه الفنانة يسرا وهي تدعمه وتعبر عن حبها له.

نشر “بيكا” عبر حسابه على “إنستجرام” فيديو يجمعه بالفنانة يسرا، معلقا: “أتعب وأشتغل لحد ما تقابل الفنانة والقامة الفنية الكبيرة يسرا، حقيقي أنا اللي بحبك جدا، وبحب فنك جدا، وبحب أفلامك كلها يا ست الكل.. أتعب أكتر لحد ما صوتك يوصل للعالم كله”.

فيما قالت “يسرا” خلال الفيديو: “منورنا وبنحبك من قلبنا.. ربنا يديك الصحة”.

 

الجدير بالذكر أن الفنانة يسرا شاركت في السباق الرمضاني الماضي بمسلسل “أحلام سعيدة”، وتم عرضه على قناة “On”، والمسلسل من بطولة كل من: شيماء سيف، غادة عادل، مى كساب، هشام اسماعيل، نور محمود، نبيل نور الدين، عماد رشاد، أوتاكا، سامى مغاورى، ميسرة، عفاف مصطفى، جيهان الشماشيرجى، ملك بدوى وعدد آخر من الفنانين، تأليف هالة خليل وإخراج عمرو عرفة وإنتاج شركة العدل جروب للمنتج جمال العدل.

وفي سياق آخر كان مطرب المهرجانات حمو بيكا، قد قال إنه تعب كثيرا في حياته حتى يصل إلى ما وصل إليه الآن، موجها نصيحة للشباب بأن يعملوا بجهد حتى يصلوا إلى ما يريدون.

نرشح لك:حمو بيكا: الشغل مش عيب وأنا تعبت في مسيرتي

نشر “بيكا” عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” صورة قديمة له أثناء عمله سائق وكتب: “الشغل مش عيب، العيب أنك تداري الماضي بتاعك والمفروض تفتخر بيه، اللي في الصورة ده شقي وتعب سنين السنين عشان يوصل للي هو فيه دلوقتي”.

أضاف: “راضي الحمد لله بكل حاجة في حياتي، ونصيحة مني لكل الشباب في الوطن العربي اتعب وأشتغل أي حاجة وأصرف على الحاجة اللي بتحبها عشان هتوصل للي انت عايزه، وربنا هيكرمك بيه، وتعبت جدا في مسيرتي عشان أوصل للي وصلت له دلوقتي”.