الأخيرة

موقف طريف لـ حمادة هلال ومحمد نجاتي في عقد قران علي غزلان

ياسمين شهاب
عقد قران علي غزلان
شهد عقد قران اليوتيوبر علي غزلان وفرح شعبان ملكة جمال مصر 2017، مساء الجمعة، موقف طريف خلال الحفل بين الفنان حمادة هلال والفنان محمد نجاتي.

حيث سارع “هلال” فور الانتهاء من كتب الكتاب ليأخذ “المنديل” فتدخل “نجاتي” لمحاولة الحصول عليه هو أيضا، ولكن تمكن حمادة هلال من الحصول عليه في النهاية.

حرص الثنائي على مشاركة جمهورهما والمتابعين بمجموعات من الصور ومقاطع الفيديو القصيرة من حفل عقد القران، منها “الفيرست لوك” عبر خاصية القصص المصورة على تطبيق تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، ليعبر “غزلان” عن فرحته بإطلالة زوجته وهي ترتدي الفستان الأبيض قائلًا: “اللهم صلي على النبي”.

نرشح لك: محمد نجاتي لـ منة عرفة: “مش عايزة حد يلمسك متمثليش”

 

كان علي غزلان وجه رسالة رومانسية إلى خطيبته، منذ أيام، عبر حسابه الشخصية بـ”انستجرام” قائلًا: “أقل من أسبوع وهنكتب كتابنا وهتبقي مراتي على سنة الله ورسوله، أول مرة قابلتك مكنتش صدفة من البداية، دي كانت رحمة من ربنا لقلبي”.

أضاف: “أنا كنت محتاج حد شبهي، حد يقاسمني فرحي وحُزني، حد حنيته عليا بتخليني أنسى تعب الدنيا.. وأنا لقيت كل ده فيكي، يشهد ربنا أني مشفتش كل حاجة حلوة غير معاكي، يشهد ربنا أنك استحملتيني كتير وكنتي أقوي ضهر اتسند عليه، يشهد ربنا أني قصرت معاكي كتير وإنتي عمرك ماقصرتي معايا، يشهد ربنا أنك مشرفاني قدام عيني وأهلي وكل اللي اتعامل معاكي حبك، يشهد ربنا أني هفضل طول عمري أسعدك وضهرك وسندك، وهفضل أقول أنك أحسن قرار صح خدته في حياتي”.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock