الأخيرة

أسما شريف منير تحذف صور عطلتها الصيفية وتنصح الفتيات

حذفت الإعلامية وخبيرة التجميل أسما شريف منير بعض الصور التي نشرتها من عطلتها الصيفية مؤخرا، موضحة أنها قررت أت تكون ملابسها مختلفة ومعتدلة في الفترة المقبلة.

كتبت أسما عبر حسابها على إنستجرام: “مسحت الصورة اللي فاتت وقلت انزل دي بس عشان ساعات شيطاني بيغلبني زي باقي البشر، وساعات بحس بالذات بعد ما خسيت إني عايزه البس لبس حلو وبناتي كده وافرح إني بقى شكله حلو عليا.. بس الصح صح مش هقاوح، أنا أصلا مش بحب البس لبس مكشوف في العادي بس انجرفت ورا الدنيا اللي مش باقيه، فهقاوم الإحساس ده وهركز مع نفسي وفي لبسي أكتر وهحاول أنقي لبس يكون معتدل وحلو”.

نرشح لك: لأول مرة.. عرض مسرحي بالتبادل بين القاهرة والإسكندرية والبطولة ليحيى الفخراني

تابعت: “عشان أشجع نفسي والبنات اللي بتابعني إنهم يلبسوا لبس حلو وفي نفس الوقت مش مفتوح، مش عيب إن الواحد يعترف بغلطه وطول الوقت يحاول إنه يبقى أحسن، وبشكر المتابعين اللي لفتوا نظري بطريقة ذوق.. كل سنة وأنتم طيبين وحبايبي ودعمي، ربنا يفرح قلبنا كلنا ويهدينا.. بحبكم”.


على صعيد آخر، ردت خبيرة التجميل أسما شريف منير، على الأنباء التي ترددت في الآونة الأخيرة، بأنها ارتبطت بالمصور الفوتوغرافي حسام أنتيكا، وذلك بعد نشرها عدة صور برفقته.

نشرت أسما صورا جمعتها بـ”أنتيكا”، وعلقت: “تنويه عشان الناس الظياطة اللطيفة، نقولها تاني ومرة أخيرة. أنتيكا أخويا الصغير بلاش تجويد.. أوعدكم لما ارتبط هعرفكم، أصلي أكيد هكون فرحانة ساعتها وهحب أنكم تفرحولي مش هخبي”.

يُذكر أن أسما شريف منير إعلامية وخبيرة تجميل، شاركت في تقديم برنامج “أنا وبنتي” مع والدها الفنان شريف منير، والذي حقق نجاحا كبيرا، فضلا عن تقديمها للعديد من المبادرات لدعم المرأة من خلال العديد من النصائح والمشاركات عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock