رسالة ريهام عبد الغفور إلى والدها بعد استخدامه "فيس بوك"

عبرت الفنانة ريهام عبد الغفور، عن سعادتها بتواجد والدها الفنان أشرف عبد الغفور على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، وإمكانيته في التعامل مع التكنولوجيا مؤخرا.

وجهت ريهام رسالة لوالدها عبر “فيس بوك” جاء فيها: “أكتر حاجة مبسوطة بيها إن أبويا بقى بيعرف يستخدم الـ Facebook والـ Whatsapp عشان دي فرصتي إني أعبرله واكتب له في السر وفي العلن إني بحبه أكتر من أي حد أو أي حاجة في الكون”.

نرشح لك: سبب قلق ريهام عبد الغفور من الموسم الرمضاني

تابعت: “وطبعا مش دايما بقدر أقوله في وشه عشان إحنا الاتنين بنتكسف ومش بتوع كلام، فالكتابة بتسهل عليا الموقف، لو فضلت أقوله واكتب له كل دقيقة طول حياتي أنا بحبك وبحترمك وممتنة لربنا أوي إن أداني أب بالعظمة دي برضه مش حيكفي”.

اكتر حاجة مبسوطه بيها إن ابويا بقي بيعرف يستخدم ال Facebook و ال Whatsapp عشان دي فرصتي إني أعبرله واكتب له في السر وفي…

تم النشر بواسطة ‏‎Riham Abdel Ghafour‎‏ في الجمعة، ٢ أبريل ٢٠٢١

يذكر أن ريهام عبدالغفور تشارك في مسلسل “قصر النيل”، في رمضان 2021، من إخراج خالد مرعي، تأليف محمد سليمان عبد المالك، وبطولة دينا الشربيني وأحمد مجدي والفنان الكبير صلاح عبد الله ومحمد محمود عبد العزيز وأحمد خالد صالح ومحمد حاتم ونبيل عيسى وعمر السعيد وناردين فرج ومريم الخشت ومحمود البزاوي وسامي مغاوري.

تدور أحداث المسلسل في إطار تشويقي اجتماعي، وتعود أحداثه لحقبة الستينيات، وغير مأخوذ عن فورمات أجنبية، لكنه مقتبس من عمل أصلي لمؤلفه، ويدور حول صراع عائلي كبير لأسرة تسكن أحد القصور الكبرى، حول الميراث.