ريهام حجاج عن "خناقات" السوشيال ميديا: "احترموا الرأي الآخر"

ريهام حجاج عن خناقات السوشيال ميديا
هبة خالد

انتقدت الفنانة ريهام حجاج مهاجمي الناشطة سارة حجازي، بعد انتحارها أمس، في كندا.

نرشح لك: ريهام حجاج عن انتقادات زواجها: “ما أذنبتش في حق حد”


وكتبت “حجاج” عبر صفحتها الشخصية بموقع فيسبوك: “هو اللي شايف إن الرحمة لا تجوز على سارة إيه مشكلته مع اللي بيترحم عليها؟”، وتابعت: “إنه بيعمل حاجة حرام، طب لو بيعمل حاجة حرام.. هو هيتحاسب ولا انت؟.. ولو هو دخل النار.. انت فارق معاك إيه.. وانت أصلا ماتعرفوش؟.. ياجماعة انتم بتتخانقوا طول الوقت على السوشيال ميديا.. احترموا الرأي الآخر حتى لو شايفينه غلط”.

واختتمت حديثها: “اقبلوا اختلاف بعض.. حتى ربنا سبحانه وتعالى ساب للبني آدم اللي هو ولا حاجة بالنسبة له.. حرية الإيمان به”.

الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.

الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.الجدير بالذكر أن أخر أعمال ريهام حجاج، هو مسلسل”لما كنا صغيرين”، مع محمود حميدة، خالد النبوي، تأليف أيمن سلامة، إخراج محمد علي، والذي عُرض في رمضان 2020.

 

ريهام حجاج عن خناقات السوشيال ميديا