زوج شاهيناز ضياء يدافع عن نفسه

أثارت الفنانة شاهيناز ضياء نجمة برنامج “ستار أكاديمي”، جدلًا باتهامها زوجها رجل الأعمال إيهاب محمود بضربها والاعتداء عليها، ونشرها صورة لها يظهر فيها علامات “الضرب” على وجهها، وذلك عبر صفحتها الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”. الاعتداء على شاهيناز ضياء

من جانبه رد إيهاب محمود عبر صفحته الشخصية بـ “فيس بوك، قائلًا: “شكرًا لكل حد شتم فيا وفي والدتي انتو شايفين نص الحقيقة بس محدش شاف إيه اللي حصل وإزاي، بيتبلوا عليا هي ووالدتها، أنا هرد علشان الكل يعرف اني مش متربي على ده في كلام وكواليس وأنا مش هتكلم على أم ابني وأشهر بيها زي ما شهرت بيا ومعايا أدلة وورق على كل الكلام ده يثبت صحة كلامي وحسبي الله ونعم الوكيل في الضرر اللي سببوه لأهلي وليا”.

أضّاف: “بكرا إن شاء الله هطلع أرد بفيديو ومستندات وورق والناس هتعرف مين ظالم ومين مظلوم ومحدش يتكلم في حاجة ميعرفهاش، الصورة بتبين نص الحقيقة مع احتفاظي بحاجات مينفعش تطلع لأني مش هشهر بأم ابني ولا حقول حاجة تجرح ابني لأني اتربيت على الأصول”.

أردف: “أما ينزل الفيديو كله هيعرف إني مجتش على حد، ومحدش برده يعرف الحقيقة لأنها مجرد صور وحقيقة مش كاملة”.

جدير بالذكر أن شاهيناز كانت قد نشرت صورًا تكشف من خلالها آثار الضرب على وجهها، عبر صفحتها بموقع “فيس بوك”، وكتبت: “حسبي الله ونعم الوكيل فيك، ضربني وبهدلني أنا وأمي ومش عايز يديني ابني، ليا ربنا يجيبلي حقي”.

يُشار إلى أن الثنائي تزوجا عام 2014، وأهدت لزوجها أغنية “أنا بعشقه” التي حققت نجاحًا كبيرًا.

الاعتداء على شاهيناز ضياء

نرشح لك: من هي الفاشونيستا هادية غالب؟

شاهد: يوم مش عادي في ضيافة الإعلامية سالي عبد السلام