شاهد: زواج مغربيان بسبب أغاني تامر حسني

هبة الله حسين

أعرب الفنان تامر حسني، عن سعادته لكونه ساهم في خطبة اثنين من جمهوره في المغرب، بسبب حبهما لأغانيه.

نشر تامر عبر حسابه الرسمي على موقع التواصل وتبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، فيديو جمعه بهما في حفل سابق له، وبعض الصور من خطبتهما، مُعلقًا: “أميمة وعلي من جمهوري وحبايب قلبي من المغرب، قابلتهم أيام حفل موازين وقالي علي أنا حبيت أميمة على أغانيك، وإن شاء الله هخطبها بعد سنتين لما اشتغل”.

نرشح لك: موعد تصوير فيلم “نصب تذكاري” لتامر حسني

تابع: “قولتله أنا مش موافق أنا عايزك تشتغل من دلوقتي وتشد حيلك وتخطبها بعد سنة، بجد أنا فرحان من كل قلبي وبباركلهم وفخور بعلي أوي (بزاف)، علشان فعلًا سمع كلامي واشتغل وخطبها في السنة اللي قولتله عليها، أنت رجل حقيقي يا علي عشان وعدتني بالنجاح وبصدقك مع حبيبتك وروحت اشتغلت وخطبتها أنت مثال للرجل المحترم القوي”.

اختتم:”مبروك يا أميمة ربنا كرمك بإنسان ورجل بكل المعاني ربنا يحفظكم، وعقبال كل اللي نفسهم يتخطبوا ويتجوزوا أهم حاجة الاختيار السليم، مهما أتأخر النصيب”.

View this post on Instagram

أميمه وعلي من جمهوري و حبايب قلبي من المغرب قابلتهم ايام حفل موازين وقالي علي انا حبيت أميمه على اغانيك وان شاء الله هخطبها بعد سنتين لما اشتغل قولتله انا مش موافق انا عايزك تشتغل من دلوقتي وتشد حيلك وتخطبها بعد سنه ، بجد انا فرحان من كل قلبي وبياركلهم وفخور بعلي أوي (بزااااااف) عشان فعلاً سمع كلامي وإشتغل وخطبها في السنه اللي قولتله عليها. انت راجل حقيقي يا علي عشان وعدتني بالنجاح وبصدقك مع حبيبتك وروحت اشتغلت وخطبتها انت مثل للراجل المحترم القوي مبروووووووووووك يا أميمه ربنا كرمك بإنسان وراجل بكل المعاني ربنا يحفظكم وعقبال كل اللي نفسهم يتخطبوا ويتجوزوا أهم حاجه الإختيار السليم مهما إتأخر النصيب

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

شاهد: هل خدع تامر حسني جمهوره؟