تعليق مي حلمي على إلغاء زفافها وحالتها الصحية

هالة أبو شامة

وجهت الإعلامية مي حلمي، رسالة شكر لكل من سعى للاطمئنان عليها، بعد تأجيل حفل زفافها على الفنان محمد رشاد، قبل إقامته بساعات قليلة، بالإضافة إلى توضيحها التفاصيل الحقيقية الخاصة بحالتها الصحيحة.

نشرت “حلمي” عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور “إنستجرام” صورة جمعتها بـ “رشاد” وكتبت : “شكرًا لكل الناس اللي بتحبنا، والزملاء اللي اطمنت عليا وسألت عني”.

نرشح لك: محمد رمضان يعلن عن فيلمه الجديد

تابعت: “قبل أي حاجة أنا مجاليش جلطة الحمدلله، ولا الكلام دا، مجرد ضغط نفسي وانسداد في الشعب الهوائية بقالي كام يوم، أكيد بسبب اللي حصل، ودا وارد بين أي طرفين، ومشاكل حياتنا الخاصة تخصنا لوحدنا، وإحنا قادرين نحلها بكافة الطرق لأنها حياتنا إحنا”.

أردفت: “وكشخصيات عامة محدش له يدخل ويتكلم ويحلل ويقول ضريبة الشهرة، لا، حياتنا الخاصة مش للشهرة، مش هطلب منكم غير الكلمة الطيبة.

اختتمت: “ياريت نتعلم من الأمثال إللي ليها حكمة، العروسة للعريس والجري للمتاعيس، في الأخر إللي داخل خارج، البصلة وقشرتها، عمركم شفتو بصل من غير قشر؟، مش هينبكم غير إن كل إللي قال كلمة وحشة هتقعدله وهيبقالنا الحلو كله، يتبع”.

يُذكر أن الإعلامية ريهام سعيد قد سبق وصرحت في حلقة من برنامج “صبايا” الذي تقدمه على شاشة الحياة بأن مي حلمي قد نُقلت إلى المستشفى بسبب اشتباه بإصابتها بجلطة في القلب، بعد إلغاء زفافها.

View this post on Instagram

ممكن دعوه حلوه ….🙏 #بتاعت_الراديو

A post shared by Mai Helmy (@maihelmy.official) on

شادي ألفونس ينضم إلى شاشة “النهار”

شاهد.. صور التقطت قبل وقوع أحداث مأسوية