هل تزوج أحمد فلوكس وهنا شيحة؟

رد الفنان أحمد فلوكس على الأنباء التي ترددت عبر بعض المواقع الإخبارية، بشأن زواجه من الفنانة هنا شيحة، نافيًا هذا الأمر جملة وتفصيلًا. أضاف فلوكس، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج “القاهرة اليوم”، على قناة أوربت،أمس الخميس، أنه حزين لنشر جريدة “الفجر” هذا الخبر ووضعه في الصفحة الأولى، قائلاً: “للأسف لما ينزل الخبر ده على جريدة كبيرة زي الفجر اللي على رأسها الأستاذ عادل حمودة اللي بحترمه جدًا يبقا في أزمة”.

نرشح لك: خالد الجندي يرد على مبروك عطية: سايب الراقصات!

تابع: “اللي حصل واتكتب ده اسمه عبث وده شيء يثبت قد ايه بقينا منحدرين في الثقافة الإعلامية وفي اللي بنقدمه، أنا أعرف إنه لو هتفبرك تقول قصة حب.. إشاعة إنما زاوج!.. ده أنا أبويا كلمني من ساعتين يقولي صارحني يا بني انت اتجوزت؟”.

أكد فلوكس أنه سيقاضي الصحفي الذي كتب الخبر، قائلاً: “ما شاء الله الصحفي هربان قفل تليفوناته وهرب وهقاضيه، هيرد بإيه، ده لا يمت للصحفيين بصلة، ده المفروض يتحاكم، بتجيب سيرة ناس ليهم بيوت وعائلات ليه!!”.

أحمد فلوكس ينفي زواجه من هنا شيحة

#انفراد | #أحمد_فلوكس ينفي زواجه من #هنا_شيحةاشترك الآن في باقة الفا Alfa متوفرة منفردة أو مع باقات أخرى من OSNhttps://bit.ly/2KiT8KEالمواعيد:CLT: 21:30UAE: 23:30KSA: 22:30GMT: 19:30

Posted by ‎AlQahera AlYoum – القاهرة اليوم‎ on Thursday, October 4, 2018

مصطفى راشد يتحدث لإعلام دوت أورج عن حضوره مهرجان الجونة