رامز عن "الحجار": عضو في محكمة الخلع

وقع الفنان علي الحجار، ضحية لمقلب الفنان رامز جلال، مقدم برنامج “رامز بيلعب بالنار”، الذي يُبث عبر فضائية “MBC مصر” مساء اليوم الأربعاء، حيث تعرض للمقلب الذي أعده له الأخير.

وبدأ جلال الحلقة بتعليقاته الساخرة المعتادة على الحجار، حيث قال: “أنا الجيل بتاعي كله اتربي على أغاني علي الحجار لأن أغانيه كانت محترمة، وبعدين يجي واحد تافه زيي يولع فيه”.

وأضاف جلال: “علي الحجار بعد الحلقة وبعد ما نولع فيه هيغير رأيه من علي الحجار إلى علي الحنجار”، ساخرًا: “حنجرته يا جماعة محتاجة تتجلى مش يتولع فيها”.

وسخر جلال، من بعض أغاني الحجار، قائلًا: “فيه أغنية لعلي الحجار مخلياني محتار بقالي 15 سنة لما كان بيقول لحبيبته أنا كنت عيدك.. وأنا مش عارف أحدد كنت أنهي عيد بقي العيد الكبير ولا الصغير.. وليه ما قولتش أنا كنت شم نسيمك”.

وواصل تعليقاته الساخرة حين وصل الحجار إلى الفندق حيث يُقام المقلب، قائلًا: “دخل زي الحلاوة ببنطلون لون وجاكت لون تاني خالص.. من أيام زمن الروز الجميل”، مضيفًا: “علي الحجار ما بيتعاملش بالفيزا دا بيتعامل بالكنبياله لسه ياجماعة”.

وعلق مقدم برنامج “رامز بيلعب بالنار”، ساخرًا على علي الحجار وجلسته داخل غرفة الفندق قائلًا: “تحس إن فيه منشد قاعد معانا في المشيخة”، وعند إجابة الحجار على سؤال كم مرة تزوج، علق رامز جلال: “دا عضو في محكمة الخلع، ومحكمة الأسرة ادتله شهادة تقدير”.

الصور: فنانون وإعلاميون وكتاب ونقاد في ضيافة إعلام.أورج

10 اختلافات بين جراند أوتيل المصري والأصل الإسباني

شارك واختر.. ما هو “أسوأ” مسلسل في رمضان 2016 ؟ اضغط هنـــا

بنر الابلكيشن