الأخيرة

تامر حسني للجمهور: اكتبوا اللي نفسكم تحققوه

شارك الفنان تامر حسني الجمهور بمنشور طالبهم من خلاله بكتابة أمنياتهم على أمل أن يتم تحقيقها شرط أن يكون لديهم اليقين بتحققها.

كتب “حسني” في المنشور الذي طرحه عبر “فيس بوك“: “لكل محبيني الكرام.. كلامي اللي في البوست دا نفسي يوصل للكل ومحدش يسألني ليه بقول كدا بس أتمنى من كل قلبي إنكم تعملوا اللي هقوله”.

نرشح لك: شاهد.. كليب أغنية “حياتنا” لـ تامر حسني

تابع: “أنا والله العظيم بحبكم أوي يا جماعة ولا عمري حسيت نفسي معاكم غير أخ أو حد من عيلتكم، يلا دلوقتي حالاً كل حد فيكوا يكتبلي في تعليقه نفسه يحقق ايه الفترة اللي جاية أرجوكم، شوفوا نفسكوا محققين دا وإن شاء الله هيحصل، أرجوكم أرجوكم اكتبوا اللي نفسكوا فيه وعندكوا يقين كبير بالله إنه هيحصل مش هتخسروا حاجة لو صدقتوني وعملتوا كدا مش جايز اطلع صح.. بس طبعاً نسعى ونجتهد بلا يأس”.

تامر حسني

يذكر أن آخر أعماله هو فيلم “بحبك“، ويضم عدد من أبرز النجوم، منهم: هنا الزاهد، هدى المفتي، مدحت إسماعيل، حمدي الميرغني، شهد الشاطر، والفيلم من إنتاج حسام حسني، وتأليف وإخراج تامر حسني، في أولى تجاربه الإخراجية.

كان قد طرح الفنان تامر حسني، ألبومه الجديد “عشأنجي”، عبر قناة شركة “روتانا” الرسمية على “يوتيوب”، يضم الألبوم 9 أغنيات مختلفة، جاءت أغلبها على شكل فيديو كليب.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock