الأخيرة

مليء بالبكاء.. أحمد سعد يحكي موقف مؤثر في حفل زفاف

حكى الفنان أحمد سعد موقف مؤثر حدث له أثناء إحيائه إحدى حفلات الزفاف، حيث كانت الحفلة مليئة بالبكاء.

كتب “سعد” معلقا على صوره بحفل الزفاف، التي نشرها عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”: “كنت بغني في فرح ولكن الفرح كان مليء بالبكاء بدأت بأغنية كل يوم، والناس مبسوطة وبعدها بغني أغنية بحبك ياصاحب.. قامو الناس جريوا عليا بسرعة وقالوا لي لأ ماتغنيش أغنية بحبك يا صاحبي، مافهمتش في ايه؟ فمغنتش بحبك يا صاحبي.. والعروسة قامت بتعيط وجريت بعيد عن الفرح”.

نرشح لك: شاهد.. فيديو كليب “سلامات” لـ نانسي عجرم

أضاف: “فغنيت أغنية تانية قامت العروسة قامت تاني وعيطت وسابت الفرح، مكنتش فاهم فيه إيه ولا أغني إيه؟.. المعازيم قالولي معلش لأن هي بتحب أبوها جدا وأبوها كان بيحبك حب غير عادي وأنت بالنسبة له أهم حد وكل الأغاني بتاعتك لها ذكريات مع أبوها وهي كانت بتغنيله بحبك يا صاحبي لو هو موجود دلوقتي كان أول حد هايجيبه يغني في الفرح كان هيكون أنت، ومش العروسة هي اللي جابتني الفرح”.

تابع: “العروسة في الفرح طول الوقت تبصلي وتفتكر أبوها وتعيط.. العروسة دي علمتني يعني إيه بنت بتحب أبوها وإن الحب ده قد إيه حقيقي وصادق ونقي وإن الأب ده كان راجل طيب وأب حنين علشان يتغناله من بنته بحبك يا صاحبي”.

الفنان أحمد سعد

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AHMED SAAD (@ahmed_saad_official2018)


يشار إلى أن الفنان أحمد سعد، طرح مؤخرا أغنيته الجديدة “الملوك” عبر قناته الرسمية على موقع “يوتيوب”.

أغنية “الملوك” من غناء أحمد سعد، وعنبة، ودبل زوكش، وهي من إنتاج “جاما ميوزيك”.

كما طرح دعاء “بتصبر بيك” عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات “يوتيوب” والذي يتعاون فيه مع المنشد إيهاب يونس، من كلمات محمد عبد الحميد، ألحان وتوزيع شريف الوسيمي، ناي أحمد خيري، كلارينيت حموصو، ميكساج أحمد جودة، إنتاج مزيكا، إشراف فني عبد العظيم خلاف.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock