بعد حذفها بسبب المتنمرين.. شريف منير ينشر صورة ابنتيه

هبة خالد

أعاد الفنان شريف منير، نشر صورة ابنتيه فريدة وكاميليا، بعدما حذف نفس الصورة من حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، بسبب غضبه من التعليقات التي تنمرت على ابنتيه.

نرشح لك: شريف منير للمتنمرين على بناته: “حسبنا الله ونعم الوكيل”

شارك “منير” صورة ابنتيه مرة أخرى بعد تعرضهما للتنمر، معلقا: “أنا إمبارح نزّلت صورة بناتي (الصغيرين) ولقيت تعليقات من ناس سافلة ومريضة.. جرحوني وجرحوا بناتي.. وتحت ضغط من بناتي ووالدتهم.. طلبوا منّي أمسح الصورة.. فمسحتها”.

تابع: “لكن أنا نزّلتها تاني لإن شوية الهمج المتخلّفين دول مش هما اللي هيحددوا أنشر إيه وما أنشُرش إيه.. وأي حد هيكون على أي صفحة تخُصّني.. لو تعدّى حدوده.. هتخذ الإجراء القانوني ضده.. اللي بيوصل للسجن أحيانا”.

كان الفنان شريف منير، نشر أمس صورة ابنتيه، فريدة 16 سنة وكاميليا 12 سنة، لكن تعرضت ابنتيه لبعض التعليقات المتنمرة، ما دفعه لحذفها.

كما نشر “منير” صورة تحتوي على جملة تقول: “الإفراط في حسن النية قد يكلفك الكثير”، وعلق عليها كاتبا: “بعد ما نزّلت صورة بناتي.. فريدة ١٦ سنة وكاميليا ١٢ سنة.. وشوفت تعليقات من ناس مرضى.. وقليلي الرباية.. وجرحوا بناتي وجرحوني.. فمسحت الصورة.. ولقيت البوست ده معناه ينطبق عليا..حسبنا الله ونعم الوكيل”.

View this post on Instagram

أنا إمبارح نزّلت صورة بناتي ( الصغيرين ) ولقيت تعليقات من ناس سافلة و مريضة .. جرحوني وجرحوا بناتي .. وتحت ضغط من بناتي ووالدتهم .. طلبوا منّي أمسح الصورة.. فمسحتها . لكن أنا نزّلتها تاني لإن شوية الهمج المتخلّفين دول مش هما إللي هيحددوا أنشر إيه و ما أنشُرش إيه .. و أي حد هيكون على أي صفحة تخُصّني .. لو تعدّى حدوده .. هتاخد الإجراء القانوني ضده .. إللي بيوصل للسجن أحياناً .

A post shared by Sherif Moneer (@sherifmoneerofficial) on

الجدير بالذكر أن شريف منير شارك في السباق الرمضاني 2020 بمسلسل “ونحب تاني ليه”، بطولة ياسمين عبد العزيز وكريم فهمي وسوسن بدر وإيهاب فهمي وإسلام جمال وتارا عماد وعلا رشدي وإخراج مصطفي فكري وإنتاج شركة سينرجي.