رد عمر كمال على شائعات زواجه

ريهام عسل عمر كمال 

أثارت صورة تم تداولها لمطرب المهرجانات عمر كمال حالة من الجدل في الساعات القليلة الماضية، حول زواجه وعقد قرانه، وظهر بها برفقة الدكتور أسامة قابيل.

خرج عمر كمال، بمنشور له عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك” نفى من فيه شائعات زواجه، مؤكدا أنه يحافظ على خصوصية حياته الشخصية بإبعادها عن السوشيال ميديا.

نرشح لك: بعد نقلها للمستشفى.. سبب تواجد حسام حبيب مع شيرين عبد الوهاب

كتب: “امبارح شوفت صديقى الدكتور أسامة قابيل بعد شغله ونورنى وكان قعدة جميلة واخدنا صور عادية بعد القعدة وكان لابس اللبس الأزهرى الجميل لأنه بعد شغله”.

تابع: “الناس في لحظة ربطت ده إنه كتبت كتابي وبحاجات شخصية في حياتي مع إني كنت لابس شورت وكاب وقاعد في قعدة خاصة جدا مع ناس بحبها”.

أضاف “كمال”: “ليه يا جماعة فيه ناس عندها إصرار تخليني أطلع كلام مش عاوز أقوله وتفتش ورايا، وليه الناس متراعيش إن كل واحد ليه أهل وأسرة بيعملهم مشاكل معاهم بكل كلمة غلط بتنزل”.

واختتم: “أنا حتى يوم ما أتجوز مش هدخل حياتي الشخصية في السوشيال ميديا إطلاقا.. ياريت يا جماعة تسيبوني في حالي وتراعوا ربنا في سيرة الناس وفيه حاجات ف مصر أهم 100 مرة مني ومن أخباري الشخصية”.

يشار إلى أنه كان قد انتشر مؤخرا، على مواقع التواصل الاجتماعي والمواقع الإخبارية، شائعات زواج الفنان عمر كمال، وندى الكامل، طليقة الفنان أحمد الفيشاوي، وذلك بعد ظهورهما معا في أكثر من مناسبة.

عمر كمال