رسالة الفنانة المعتزلة لورا لـ بناتها من شريف منير

هدير عبد الوهاب لورا

وجهت الفنانة المعتزلة لورا عبد الأحد، رسالة إلى ابنتيها فريدة وكاميليا من الفنان شريف منير، أعربت فيها عن حزنها بسبب أنهما قررا الابتعاد عنها والانتقال للعيش مع والدهما.

نشرت “عبد الأحد” فيديو للفنان شريف منير في أحد المطاعم عبر حسابها الرسمي على موقع الصور والفيديوهات “إنستجرام”، وكتبت: “رسالة إلي بناتي فريدة و كاميليا بما إنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما ادتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير.. وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بامهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي”.

نرشح لك: رامي جمال عن مساعدته للنقاش المغني: ليا عند ربنا

تابعت: “بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة، وحقولكم حاجة واحدة بس، اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد.. بتمنالكم كل خير و صحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام.. بس ربنا موجود و كبير قادر علي اللي عمل فيكم كدة إنه يرده ليه في يوم من الأيام.. مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي”.

وعلقت ابنتها فريدة على هذا المنشور، مستنكرة: “ليه بتعملي كدة؟ ليه بتخلي شكلنا كدة قدام الناس؟”، كما علقت أيضا ابنتها كاميليا، وكتبت: “عمرنا ما بعدنا عنك، وغير كدة أنا كنت لسة قاعدة معاكي امبارح وماكنتش عارفة إنك كنتي بتفكري في كدة”.

وردت لورا عليهما، وكتبت: “أنتوا بتموتوني كل يوم وأنتي عارفة كدة كويس ربنا يهديكي صحيح الزن على الودان أمر من السحر”، مضيفة: “أنتم عارفين كويس أوي إني بشحتكم وبتهربوا مني، ربنا موجود ويهديكم من الزن اللي على ودانكم”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Laura (@laura.ahad)