الأخيرة

تامر حسني: المريض الحقيقي هو اللي معندوش طموح

كشف الفنان تامر حسني عن أهم مشهد كتبه في أعماله الفنية، موضحا أنه المشهد الذي جمعه بالفنان صبري عبد المنعم من فيلم “مش أنا”.

نشر حسني فيديو للمشهد عبر حسابه على إنستجرام، وعلق كاتبا: “مشهد (الحمدلله) من فيلم مش أنا يمكن أهم حوار كتبته في حياتي، وأتمنى ياخد نصيب كبير أوي في الانتشار عشان واثق إن كلامه كتير منكم محتاجين يسمعوه وهيكون علامة جميلة لناس كتير محبطة ومستنية التشجيعة دي.. عشان يقوموا ويحققوا اللي ناقصهم لما يركزوا إن في ناس ظروفهم كانت أصعب منهم و قدروا يوصلوا وينجحوا”.

نرشح لك: شريف رمزي: قصة نجاح تامر حسني لازم تُدرس

تابع: “يعني الموضوع فينا إحنا مش في الظروف ظروفك الصعبه دي ممكن تصنع منك بطل، أنت اللي هتحدد وهتقرر ظروفك هتصنع منك إيه قوم يلا ينفع تحلم تاني وعاشر الحلم ملوش وقت ولا سن والوقت مش متأخر ولا حاجة”.

اختتم تامر حسني تعليقه كاتبا: “وما دام بتصحى من النوم بتلاقي نفسك عايش يبقى ربنا لسه عايزك وعندك مُهمة في الحياة قوم دور عليها ربنا مخلقكش فاضي بالعكس عندك كتير بس الشاطر كل ما يدور هيلاقي وزي ما كتبت في حوار الفيلم (المريض الحقيقي هو اللي معندوش طموح)”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)


فيلم “مش أنا” فيلم كوميدي مصري من إنتاج سنة 2021. من إخراج سارة وفيق، وتأليف تامر حسني، وإنتاج تامر مرسي، ومن بطولة تامر حسني، وحلا شيحة، وماجد الكدواني، وحجاج عبد العظيم، وسوسن بدر.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock