في عيد الحب.. تامر حسني لزوجته: "ربنا يخليكي ليا ولأولادنا"

محمد هيثم

احتفل الفنان تامر حسني، بعيد الحب مع زوجته الفنانة بسمة بوسيل، مشاركا فيديو يضم بعض الصور التي تجمعهم ببعضها.

نشر “حسني” عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” معلقا: “Happy Valentine’s day my wife، ربنا يخليكي ليا ولأولادنا، ويخلي كل اللي بيحبوا بعض لبعض طول العمر، اللهم آمين”.

نرشح لك: كيف احتفل المشاهير بـ عيد الحب عبر “تويتر”؟

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

جدير بالذكر أن في الفترة الأخيرة انتشرت شائعات عن ارتباط الفنان تامر حسني بالفنانة المغربية جليلة، بعد ظهورها في لقاء مع “ET بالعربي” للحديث عن خطوبتها، ولم تؤكد أو تنفي إذا كان الفنان تامر حسني خطيبها أما لا.

في سياق آخر، كان قد فاجأ الفنان تامر حسني قبل أسبوع، الطفل مصطفى المصاب بشلل في الجهاز الهضمي، بزيارة له في منزله.

ظهر تامر في مقطع فيديو يتحدث مع الطفل مصطفى داخل منزله، ويشجعه بجملة “خليك فولاذي” التي سبق وغناها.

وجهت والدة مصطفى الشكر للفنان تامر حسني لزيارته نجلها عبر موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك“، وكتبت: “أول ما حالة مصطفى وصلت للفنان تامرحسني، لقيناه بعدها بساعة جاي من آخر الدنيا جري من منطقة الشيخ زايد للتجمع الخامس عشان يطمن على مصطفى وبالصدفة مصطفى أصلاً بيحب تامر حب مش عادي وبيتفرج على أفلامه هو بس لدرجة لما شافه مصدقش وأفتكر أن دا واحد شبه تامر”.

أضافت: “ابني عنده شلل في الجهاز الهضمي كله مفيش أمعاء ولا معده ولا بنكرياس ولما بيتوجع مينفعش ياخد مسكن أو أي دوا يعني ألم طول الحياة ومفيش صحة نهائي ودا مأثر على إدراكه، نفسي ابني يرجع زي صورته اللي في أول الڤيديو قبل المرض ادعوله أرجوكم وناشدوا معايا كل الجهات المسؤله في دولتنا العظيمة انقذوا مصطفى الموضوع مش سهل ومش أي حد يقدر يعمله لصعوبة الخطوات والتكاليف اللي بتتجاوز ٣٦ مليون جنيه، الموضوع أكبر من الأشخاص عشان كدا أتمنى صوتي يوصل لكل الجهات المعنية الفاضلة وشكراً لكل اللي حاولوا يساعدوني”.

اختتمت: “شكرا يا تامر على سرعة استجابتك وعلى كل اللي قولته واللي عملته أمبارح واللي لسه بتحاول تعمله عشان طفل أنت متعرفهوش، ربنا يراضيك يا ابني وينصرك ويسترك دنيا وآخره”.