الأخيرة

رامي جمال لـ زوجته: بنت حلال واستحملتي معايا كتير

وجه الفنان رامي جمال، رسالة رومانسية لزوجته أعرب من خلالها عن حبه وتقديره لها.

نشر “جمال” عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” صورة جمعته بها وعلق عليها كاتبًا: “علي قد ما بحبها علي قد ما بنتخانق، على قد ما بخاف عليها، على قد ما انا أكتر شخص بيحب العند، على قد ما بخاف من البعد، على قد ما بحاول أحسسك وأمرنك انه عادي لأني مش ضامن عمري انتي جميلة وأصيلة وبنت حلال واستحملتي معايا كتير وانا بحبك جدا”.

نرشح لك:بسبب صورة.. وفاء صادق للجمهور: مسلمة أو مسيحية تفرق معاكم في ايه؟

تابع: “بس بقولك ايه سيبك من الكلام اللي فات ده كله واسترجلي كده ومتقريفناش، يا جماعة دي مخها في أجازه قلبها بس اللي شغال”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ramy Gamal (@ramygamalmusic)

لترد عليه كاتبة: ” ايوا حضرتك احنا كستات محتاجين نعرف دا طول الوقت ونحس بيه طول الوقت وأحيانا بنبقى عارفين بس عاوزين نعرف تانى بردوا مفيهاش حاجة، قولولوا حاجة يا جماعة دا فاكرني مجنونة”.

ليرد مازحا: “فاكرك مجنونة، أعوذ بالله أنا متأكد”.

يشار إلى أن رامي جمال، كان قد غنى مؤخرًا، أغنية تتر مسلسل “بين السما والأرض” الذي عرض ضمن الموسم الرمضاني الماضي.

مسلسل بين السما والأرض من بطولة هاني سلامة ودرة ويسرا اللوزى وسوسن بدر ونجلاء بدر ونورهان وندى موسى وأحمد بدير ومنى عبد الغني ومحمود الليثي وأحمد السلكاوي ومصطفى درويش، وسيناريو وحوار إسلام حافظ، والقصة مأخوذة عن قصة الأديب الكبير نجيب محفوظ، إخراج ماندو العدل، إنتاج شركة سينرجي.

قصة بين السما والأرض للأديب الكبير نجيب محفوظ، تم تقديمها من قبل في فيلم يحمل نفس الاسم ومن بطولة هند رستم وعبد السلام النابلسي وعبد المنعم إبراهيم ومحمود المليجي ومن إخراج صلاح أبوسيف، وتطرق إلى شخصيات من مستويات اجتماعية وثقافية وأعمار مختلفة تتقابل لأول مرة في مصعد كهربائي بأحد المباني في القاهرة.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock