هاشتاج رضوى الشربيني يتخطى 150 مليون مشاهدة على "تيك توك"

هاشتاج رضوى الشربيني
تحظى الإعلامية رضوى الشربيني، بشعبية كبيرة بين رواد مواقع التواصل الاجتماعي، إذ يتم استخدام تصريحاتها التي تُدلي بها خلال حلقة برنامجها “هي وبس”، في الكثير من الفيديوهات الساخرة خاصة على تطبيق “تيك توك”.

نرشح لك: بسبب صورة.. رضوى الشربيني للجمهور: خايفة اتهم بادعاء الفضيلة


نشرت الشربيني، عبر حسابها الشخصي على موقع “إنستجرام”، صورة أوضحت من خلالها عدد المشاهدات التي حققها الهاشتاج الذي يحمل اسمها على “تيك توك”، موضحة أنه تخطى الـ 150 مليون مشاهدة.

وعلقت معربة عن سعادتها البالغة بالشعبية الكبيرة التي تحظى بها، حيث كتبت: “أول مرة اتفقت على تقديم البرنامج، كان ليا طلب واحد بس إني أتكلم من أول قلبي من غير تحضير ولا تمليه والحمد لله تم الموافقة”.

تابعت: “لكن اتسألت ليه عايزه تعملي كده؟ وكانت إجابتي إنه اللي بيطلع من القلب بيوصل للقلب، وأهو حصل أكتر من 150 مليون فيديو ستات ورجالة لي صوت وجمل رضوى الشربيني على تيك توك، وده معناه حاجة واحدة بس إنكم حبتوني زي ما حبتكم وصدقتوني زي ما أنا مصداقكم، ألف حمد وشكر ليك يا رب على نعمة وجودكم في حياتي”.

 

 

تابعت: “لكن اتسألت ليه عايزه تعملي كده؟ وكانت إجابتي إنه اللي بيطلع من القلب بيوصل للقلب، وأهو حصل أكتر من 150 مليون فيديو ستات ورجالة لي صوت وجمل رضوى الشربيني على تيك توك، وده معناه حاجة واحدة بس إنكم حبتوني زي ما حبتكم وصدقتوني زي ما أنا مصداقكم، ألف حمد وشكر ليك يا رب على نعمة وجودكم في حياتي”.تابعت: “لكن اتسألت ليه عايزه تعملي كده؟ وكانت إجابتي إنه اللي بيطلع من القلب بيوصل للقلب، وأهو حصل أكتر من 150 مليون فيديو ستات ورجالة لي صوت وجمل رضوى الشربيني على تيك توك، وده معناه حاجة واحدة بس إنكم حبتوني زي ما حبتكم وصدقتوني زي ما أنا مصداقكم، ألف حمد وشكر ليك يا رب على نعمة وجودكم في حياتي”.تابعت: “لكن اتسألت ليه عايزه تعملي كده؟ وكانت إجابتي إنه اللي بيطلع من القلب بيوصل للقلب، وأهو حصل أكتر من 150 مليون فيديو ستات ورجالة لي صوت وجمل 

هاشتاج رضوى الشربيني