صُوِّر داخل منزله.. أحمد أمين يكشف كواليس إعلان اتصالات

أسماء شكري

كشف الفنان أحمد أمين كواليس مشاركته الأخيرة، في إعلان دعائي لشركة اتصالات لخدمات المحمول.

كتب أمين منشورا على صفحته الرسمية عبر فيسبوك، أوضح فيه أن تصوير الإعلان تم داخل منزله بناء على رغبته، موجها الشكر للشركة التي استجابت لطلبه هذا، إيمانا منه بأن يكون صادقا مع الجمهور، الذي لا يصح أن يطالبه بالبقاء في المنزل، ويخرج هو لتصوير إعلان، على حد قوله.

أوضح في منشوره: “تجربة الإعلان ده حاجة لازم تتحكي.. الظروف اللي احنا عايشينها بتبين معادن ناس فعلا وبتطلع ابداعات.. أنا مش هاشكرهم على إنهم وافقوا يصوروا في بيتي لاني طلبت منهم إن ماينفعش أنا أقول للناس خليكم في البيت وأنزل أنا أصور.. بالتالي تم التصوير في بيتي”.

تابع: “واللي متابع فيديوهاتي هايعرف كده بسهولة.. مش هاشكرهم على الفكرة الصايعة اللي خليتنا شكلنا شيك وبنصور في مكان واحد.. ومش هاشكرهم إن عدد الناس اللي في التصوير كان تلات بني آدمين بس لدرجة إن العميل شخصيا كان بيشوف الشوتات بالمراسلة.. ودي ثقة وشياكة عظيمة.. وطبعا مش هاشكرهم على التعقيم اللي كان قبل وبعد التصوير.. انا هاشكرهم بجد لأنهم سابولي الكتكوت ده في نهاية اليوم وطلع صاحب صاحبه جدا”.

أنهى أحمد أمين كلامه معلقا: “شكرا لكل اللي اشتغل في الاعلان من بيته وورا الكاميرا.. تجربة لن أنساها.. هذا ويتعهد فريق العمل بأنه لم يتأذى أي كتكوت أثناء تصوير المشاهد”.

نرشح لك: شاهد: أحمد أمين في إعلان اتصالات