خالد منصور يطلب الدعاء لابنته

كشف الفنان ومقدم البرامج خالد منصور عن إجراء ابنته “حبيبة” البالغة من العمر 9 أشهر، لعملية قلب مفتوح صباح اليوم، لإصلاح عيب خلقي في القلب كانت قد وُلدت به. خالد منصور 

طلب منصور، من جمهوره الدعاء لابنته، وذلك عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، موضحًا أن ابنته علّمته الصبر، كاتبًا: “حبيبة من ساعة ماتولدت وهي بتاخد كمية أدوية وحقن رهيبة من الصبح لبليل تموع الواحد.. غير الدخول والخروج على دكاترة وعملية أولى لتربيط شريان الرئة عشان نرفع كفاءة قلبها.. ولانتكاستها بعد العملية الأولى ورئتها الشمال الى حصلها total collapse.. بس بإرادة ربنا ثم عزيمتها، الرئة رجعت لحالتها الطبيعية.. بس بعد كل ده”.

تابع: “حبيبة برضه الابتسامة والضحكة مابتفارقهاش.. بتعيط بس لما بتقول إنها عايزة تأكل أو حد يشيلها.. غير كده الحمد لله مبتسمة على طول”.

وأشاد بدور زوجته ياسمين في تحمل الأزمة المرضية الصعبة التي تمر بها ابنتهما، كاتبًا: “هي بطلة هي وأمها.. ياسمين أمها عانت وصبرت وشالتها شيل.. وأنا الصراحة من غير مراتي كنت هتوه.. صحيح صدق رسول الله لما قال أمك ثم أمك ثم أمك..أنا آسف يا ياسمين لو قصرت معاكي.. وبشكر ربنا إنك فعلا ظهري وسندي”.

خالد منصور 

نرشح لك: إعلان مستشفى أهل مصر رمضان 2019

شاهد: نجوم خطفهم الموت في سن صغيرة

طلب منصور، من جمهوره الدعاء لابنته، وذلك عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، موضحًا أن ابنته علّمته الصبر، كاتبًا: “حبيبة من ساعة ماتولدت وهي بتاخد كمية أدوية وحقن رهيبة من الصبح لبليل تموع الواحد.. غير الدخول والخروج على دكاترة وعملية أولى لتربيط شريان الرئة عشان نرفع كفاءة قلبها.. ولانتكاستها بعد العملية الأولى ورئتها الشمال الى حصلها total collapse.. بس بإرادة ربنا ثم عزيمتها، الرئة رجعت لحالتها الطبيعية.. بس بعد كل ده”.طلب منصور، من جمهوره الدعاء لابنته، وذلك عبر صفحته الرسمية على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، موضحًا أن ابنته علّمته الصبر، كاتبًا: “حبيبة من ساعة ماتولدت وهي بتاخد كمية أدوية وحقن رهيبة من الصبح لبليل تموع الواحد.. غير الدخول والخروج على دكاترة وعملية أولى لتربيط شريان الرئة عشان نرفع كفاءة قلبها.. ولانتكاستها بعد العملية الأولى ورئتها الشمال الى حصلها total collapse.. بس بإرادة ربنا ثم عزيمتها، الرئة رجعت لحالتها الطبيعية.. بس بعد كل ده”.