انتصار: مفيش حد بيقول حقوق الرجل!

علقت الفنانة انتصار، على رد فعل الجمهور حول الشخصيات التي قدمتها في السباق الرمضاني، إذ شاركت في 3 أعمال درامية، موضحة أنها لم تتوقع رد الفعل هذا خاصة في أول أيام شهر رمضان.

أضافت "انتصار" خلال مداخلة فيديو عبر "زووم" مع الإعلامية سارة دندراوي، ببرنامج تفاعلكم والمذاع عبر شاشة "العربية"، أنها كانت على علم بعرض الأعمال التي تشترك بها في رمضان، لافتة إلى أنها مرت بهذا النجاح من قبل.

نرشح لك :شيماء تكسب 3 آلاف جنيه من تيك توك في الحلقة 6 من "أعلى نسبة مشاهدة"

أشارت: "الناس كلها مبسوطة وبتتكلم الأدوار اللي قدمتها، ومن أول حلقة اتعرضت.. أنا مريت بده قبل كده ومش متفاجئة بيه بس المفاجأة أنه يحصل أول يوم رمضان".

أما عن تقديم شخصية والدة منذر رياحنة في مسلسل "المعلم" قالت: "أنا مش عارفة هبقى أم منذر إزاي بس أنا ارتضيت بالدور، وكل يوم اجيبه قدامي وإحنا بنمثل وأقول له أنا أمك إزاي؟ أنا عملت أمهات كتير أوي ومعنديش مشكلة أعمل أم يحيى الفخراني كمان بس أم منذر رياحنة لا".

في سياق آخر علقت انتصار على تصريحاتها حول حقوق الرجل قائلة: "حقوق المرأة وجمعيات المرأة، والمرأة طلع لها سنان وأنياب، ومفيش حد بيقول حقوق الراجل، هنفضل لحد أمتى نعمل مشاكل معاهم؟ إحنا كده بنفسد العلاقة، عايزين نحسن العلاقة ويبقى فيها مودة ورحمة".