"بحبكم من أعماق قلبي".. رسالة شكر من تامر حسني لجمهوره

وجه الفنان تامر حسني رسالة شكر لجمهور، على دعمهم ودعائهم المستمر له، مؤكدا على حبه لهم وكأنهم أفراد أسرته، ورغبته الدائمة في دعمهم وإفادتهم من خلال منشوراته على مواقع التواصل الاجتماعي.

كتب "حسني" عبر حسابه الرسمي على موقع تيادل الصور والفيديوهات "إنستجرام": "مش عايز أقول غير بحبكم والله من كل قلبي لما بدخل كل شوية أشوف تعليقاتكم بحس إني عايز أقولكم كده وخصوصاً لما ألاقي ناس بتدعيلي في ظهر الغيب بقول أحمدك يا رب".

أضاف: "دي نعمة كبيرة أوي أصل أنا بقدر أوي الدعاء لأنه أغلى هدايا الدنيا والآخره.. لما بزعل وببقى حزين بدخل أقرأ كلامكم بقوى تاني والله، دي حقيقة، ربنا يخليكوا ليا عشان كده محدش يستغرب لما بفضل طول الوقت أنزلكم حاجات تفيدكم أو تعرفكم معلومة تنفعكم".

تابع: "أنا بحبكم من قلبي أقسم بالله من أعماق قلبي، وبحسكم من أهلي بجد، لأن طريقة كلامكم ليا مش جمهور ونجم أبداً.. أنا بحس في كل تعليق بيتكتب إني صاحب أو من أهل اللي بيكتب، عشان كده بقولكم شكراً وبحبكم لأنه إحساس حلاوته متتوصفش".

في سياق منفصل، أعلن الفنان تامر حسني عن بدء التحضير لفيلمه الجديد "ري ستارت"، مشيرا إلى أن الفنانة هنا الزاهد تشاركه البطولة.

نرشح لك: آخر التطورات.. جثمان حلمي بكر يغادر الشرقية

نشر "حسني" عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك: "بدأنا تحضير فيلمي القادم إن شاء الله بعنوان "ري ستارت"، بطولة النجمة الجميلة هنا الزاهد ولسه مكملين ترشيحات، تأليف/ أيمن بهجت قمر، إخراج/ سارة وفيق".