الأخيرة

بسبب عيد ميلادها.. رامي جمال يعتذر لـ زوجته

اعتذر الفنان رامي جمال، لزوجته عن التهنئة الساخرة التي كان قد وجهها لها مؤخرا بمناسبة عيد ميلادها.

نشر جمال عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” صورة جمعته بزوجته وعلق عليها كاتبا: “أسف لو اتضايقتي يوم عيد ميلادك مني بشكل مباشر أو غير مباشر، أصابني عدم التوفيق في استخدام كلامك وهزار اعتبروه البعض استهزاء أو إنتقاص من أهم شخص في حياتي رغم إني عارف وواثق في تفكيرك وطبيعة حياتنا اللي بمميزاتها وعيوبها قررت إنها تكون مش للعلن”.

نرشح لك: باللهجة المغربية.. تفاصيل ديو أصالة وأسما لمنور

تابع: “الآراء السلبية اللي شفتها واللي انتي شفتيها لمجرد محاولتك إثبات إن كلامي عنك هو أصلا بوست ليكي قبل البوست بتاعي جدعنة منك غير مستغربة للأسف قوبلت بإنك شفتي فعلا كلام من البعض يضايق وبما إننا عايشين مع ناس فأنا بعتذرلك عن اللي حستيه بسبب هزار عارف إنك قابلاه بس من حب ربنا فيكي ومن سوء التوفيق ليا إن الناس شافته إهانه وقررت تدافع عنك من غير كلام كتير أسفلك وأسف للي ضايقهم الموضوع وشكرا جدا ليكي واللي فهموا قصدنا من الأول بس الدرس المستفاد إني غلطت في نشر حياتي للعلن أوعدكم مفيش كلام غير في اللي بشتغل فيه.. بحبك”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ramy Gamal (@ramygamalmusic)


فيما رد عليه زوجته في التعليقات كاتبة: “مش عارفة بتتأسف عليه وليه وبقولك تاني طريقة هزارك دي مش بتضايقني ولا هزاري معاك بيضايقك ولو بيضايق الناس فخلاص مفيش داعي يشفوه لكن هو ولا غلط ولا حاجة محتاجة أسف بالنسبالي وأنا بحبك زي ما انت ومحبش إن أي حاجة في الدنيا تضايقك”.

 

كان رامي جمال قد كتب في المنشور الذي هنأها من خلاله بعيد ميلادها الآتي: ” يارب انت عارف إني اتجوزتها وهي عيد ميلادها ذكرى الزلزال والنهارده عيد ميلادك برق ورعد، كده عرفت انا ليه لما غنيت سقف كورونا غزت العالم، الحمد لله إننا مخلفناش؛ لأني واثق إن ابننا كان أكيد هيبقي المسيخ الدجال.. بفكر أطلقك”.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock