رنا رئيس بعد انتهائها من التصوير: كنت بطلع غضبي ومشاعري في شغلي

أعلنت الفنانة رنا رئيس عن انتهائها من تصوير مسلسلي “ضل راجل” و”نجيب زاهي زركش”، التي تشارك بهما في الموسم الرمضاني الحالي، ووجهت رسالة شكر لمن وقفوا بجوارها في محنة وفاة والدها.

نشرت “رئيس” صورة لها عبر حسابها على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام” وعلقت عليها: “الحمد الله أنا خلصت ضغط كبير اوي كان عليا، النهاردة أنا خلصت آخر يوم تصوير في رمضان.. أنا حبيت أبدأ الكلام بالحمد لله عشان بجد الحمد لله ربنا كان ديماً جنبي وقواني في أكتر وقت أنا كنت ضعيفة فيه وما زلت”.

نرشح لك: نجوم رمضان 2021 مع إعلام دوت كوم


أضافت: “يمكن كنت بحاول اتعايش مع أكتر أوضاع وواقع مش قادرة استوعبه ولا أصدقه بس كنت بطلع كل غضبي ومشاعري في شغلي وكنت 24 ساعة بشتغل من يوم ما بابي وجدو مشيوا، طبعاً أنا مانسيتهمش ثانية بس كنت ديما أدعيلهم واكلمهم”.

أردفت: “مكنتش هعرف أعدي الفترة اللي كان كلها ضغط دي من غير كل الناس الجمال اللي حواليا دول اللي بجد ربنا أنعم عليا بوجودهم جمبي، أولاً ربنا ثم أهلي و الناس الجميلة من جوة قبل برة.. سواء كان بكلامهم أو وقوفهم جمبي أو بمكالمة طمنتني، أنا بشكركم من قلبي وبشكر كل حد كلمني وجالي ووقف جمبي وسندني وقت ضعفي”.

 

 

يشار إلى أن مسلسل “ضل راجل” بطولة ياسر جلال، نور، ومحمود عبد المغني، ونرمين الفقي، ورنا رئيس، وأميرة العايدي، وأحمد حلاوة، وإنعام سالوسة، وأحمد منير، وعصام السقا، ومحمد يسري، ورباب ممتاز، ولمى كتكت، ومن تأليف أحمد عبد الفتاح وإخراج أحمد صالح.

ومسلسل “نجيب زاهي زركش” من إنتاج سينرجي ويشارك في بطولته بجانب الفنان يحيي الفخراني كل من الفنانة أنوشكا وهالة فاخر وإسلام إبراهيم، وهو من تأليف عبد الرحيم كمال، وإخراج شادي الفخراني.