الأخيرة

الله يرحم البرنس.. فيفي عبده ترثي الأمير فيليب

شاركت الفنانة فيفي عبده، الجمهور بصورة رثت من خلالها الأمير فيليب، زوج الملكة البريطانية إليزابيث الثانية، الذي رحل عن عالمنا قبل أيام.

نشرت “عبده” الصورة عبر حسابها الشخصي على موقع “إنستجرام”، وهي عبارة عن عدة صور مجمعة للأمير الراحل.

نرشح لك: زوجة خالد النبوي تطمئن الجمهور على صحته


وعلقت على الصورة التي نشرتها كاتبة: “الله يرحم البرنس فيجب في الجنة ونعيمها إن شاء الله”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fifi Abdou (@fifiabdouofficial)

يشار إلى أن فيفي عبده، كانت قد أعلنت عن حصولها على الجرعة الثانية من لقاح فيروس كورونا المستجد، حيث نشرت “عبده” عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، مقطع فيديو تكشف فيه عن حصولها على اللقاح، وكتبت: “الحمد لله أخدت الجرعة الثانية من لقاح كورونا بس طبعاً لسه هفضل محافظة على كل احتياطات الوقاية من كورونا عشان الموضوع مش هزار خلوا بالكو من نفسكم واللي حواليكم وسجلوا في صفحة وزارة الصحة عشان تاخدوا اللقاح، ربنا يحمي الجميع وتحيا مصر”.

ابعت: “وفعلا بعتولي وخدت التطعيم، لكن مش معنى إن أنا خدت التطعيم إن أنا أهمل، لا الوقاية هي هي، لازم اخلي بالي من الغسيل والماسك وكل حاجة، لأن عمالين يقولوا اللي جاي هيبقى شرس، ربنا يكفينا شره، وربنا يشفي كل مريض من كورونا، وربنا يرحم كل اللي توفوا، من صميم قلبي ربنا يرحمهم وحقيقي أنا حزينة جدا على موضوع الكورونا ده”.

استكملت: “اللي مش عارف يسجل على النت، يخلي حد يكون عارف يسجله، علشان ياخد مكانه، ويجيله المعاد، ويكلموه يقولوا له معادك جه، يروح يتطعم، اللي عنده أم يعني انتوا قوموا بالأسرة، لأن أنا مكنتش عارفة وعملوا لي كده، وأنا مشيت وراهم ورحت اتطعمت النهاردة”.

كاتب

إعلام دوت كوم صوت الميديا العربية

أنت تستخدم إضافة Adblock

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock