تامر حسني يدعو لجمهوره في يوم عرفة

وجه الفنان تامر حسني رسالة إلى متابعيه، عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”، بمناسبة عيد الأضحى المبارك، موجهًا لهم الدعوات بتحقيق ما يتمنون.

نرشح لك: تفاصيل أول تعاون بين وائل الفشني ومحمود رضوان

قال “حسني” عبر “فيس بوك”: “في وقفة عرفات، في هذا اليوم المبارك العظيم أحب أدعيلكم كلكم، اللي متابعني واللي مش متابعني لكل حد محتاج الدعاء يا رب الدعاء دا يوصله، ربنا يفرح قلبك وينصرك وتحقق أحلامك كلها ويرزقك ربنا من أجمل أبواب رزقه الواسع”.

تابع: “واللي بيحب حد ربنا يجمعه بيه ويبقى من نصيبه واللي نفسه في شغل معين ربنا يبعتهوله واللي نفسه يكبر في شغله ربنا يعلي مراتبه ويكبر واللي نفسه ينجح في الدراسة ربنا ينجحه بأعلى الدرجات ويشفي كل مريض اللهم آمين”.
أردف: “اللي نفسه يتوب عن شيء معين ربنا يغفرلك كل ذنوبك ويبدلهالك حسنات و يصبرك ويقويك وأي حد متخيل أن ذنوبه كترت ينوي حالا أنه يفتح صفحة جديدة مع ربنا وربنا غفور ورحيم وتواب وبيحب التوابين، يلا ندعي كلنا لبعض يلا نمسك موبايلاتنا ونطلع أسماء ناس ناسينهم وندعيلهم في ظهرهم من قلوبنا لعل الدعاء يعودلك أنت عشر أضعاف، كل سنة وانتوا راضيين ومنصورين وطيبين”.

في وقفة عرفات ، في هذا اليوم المبارك العظيم احب ادعيلكم كلكم اللي متابعني واللي مش متابعني لكل حد محتاج الدعاء يارب…

Geplaatst door Tamer Hosny op Donderdag 30 juli 2020

يشار إلى أن تامر حسني يصور حاليا فيلم”مش أنا”، الذي يدور حول حالة نفسية ما تصيب “حسن”، والذي يجسده الفنان تامر حسني، وتربطه علاقة قوية جدا بوالدته المريضة وهي الفنانة سوسن بدر، حيث يحرص دائمًا على الجلوس معها أطول وقت ممكن ومراعاتها والعناية بها فهي محور حياته.

“مش أنا” قصة وسيناريو وحوار تامر حسني، إخراج سارة وفيق، إنتاج حسام حسني، بطولة تامر حسني، حلا شيحة.