شيماء سيف توجه رسالة غاضبة للمتنمرين

رسالة شيماء سيف للمتنمرين
علقت الفنانة شيماء سيف، على التنمر الذي يتعرض له الفنانيين والمشاهير، على “السوشيال ميديا”.

نرشح لك: “الصلح خير”.. شيماء سيف تحذف فيديو ردها على ريهام سعيد


قالت شيماء عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي “فيس بوك”: “الفنان أو الفنانة من دول لو خبئ ابنه عن الأضواء أو حط على وشه في الصور قلب، أو أي حاجة عشان ميتعرفش ويعيش حياة طبيعية تمسكوه تبهدلوه وهات يا تلقيح، وهو فاكر نفسه مين وهو يعني محدش خلف غيره وكلام من ده كتيرررر يضايق ويسم البدن”.

تابعت: “ولو عاش حياته طبيعي ونزل صور ولاده تستلموه تريقة هو وعياله وأهله بلا رحمة، والكارثة أن التريقة على لون وشكل يعني هو ملوش أي ذنب وأنت يا جميل يا اللي مفيش فيك غلطة بتعترض على خلقة ربنا، طب نعمل ايه طيب؟! والسؤال هنا كمان اللي بيكتب كده ده ضميره مش بيأنبه ولو لحظة صغيرة؟!”.

يُشار إلى أن إحدى الفتيات، كانت قد علقت على صورة نشرها الفنان محمد رمضان بصحبة ابنه علي، وانتقدت فيها الفتاة لون بشرتهما بطريقة غير لائقة.

تابعت: “ولو عاش حياته طبيعي ونزل صور ولاده تستلموه تريقة هو وعياله وأهله بلا رحمة، والكارثة أن التريقة على لون وشكل يعني هو ملوش أي ذنب وأنت يا جميل يا اللي مفيش فيك غلطة بتعترض على خلقة ربنا، طب نعمل ايه طيب؟! والسؤال هنا كمان اللي بيكتب كده ده ضميره مش بيأنبه ولو لحظة صغيرة؟!”.تابعت: “ولو عاش حياته طبيعي ونزل صور ولاده تستلموه تريقة هو وعياله وأهله بلا رحمة، والكارثة أن التريقة على لون وشكل يعني هو ملوش أي ذنب وأنت يا جميل يا اللي مفيش فيك غلطة بتعترض على خلقة ربنا، طب نعمل ايه طيب؟! والسؤال هنا كمان اللي بيكتب كده ده ضميره مش بيأنبه ولو لحظة صغيرة؟!”.تابعت: “ولو عاش حياته طبيعي ونزل صور ولاده تستلموه تريقة هو وعياله وأهله بلا رحمة، والكارثة أن التريقة على لون وشكل يعني هو ملوش أي ذنب وأنت يا جميل يا اللي مفيش فيك غلطة بتعترض على خلقة ربنا، طب نعمل ايه طيب؟! والسؤال هنا كمان اللي بيكتب كده ده ضميره مش بيأنبه ولو لحظة صغيرة؟!”.

رسالة شيماء سيف للمتنمرين