قبل بدء حلقات برنامجه.. رسالة محمود سعد للجمهور

رسالة محمود سعد للجمهور
يعود الإعلامي محمود سعد، مساء اليوم الجمعة، لتقديم حلقات جديدة من برنامج “باب الخلق”، المُذاع عبر شاشة “النهار”.

نرشح لك: عودة برنامج “الكلام على ايه” لجابر القرموطي بعد إجازة العيد


وقبل بدء حلقات برنامجه، وجه “سعد” عبر حسابه الشخصي على موقع “إنستجرام” رسالة للجمهور، أوضح من خلالها أنه سيتم الاستغناء عن الفقرات الخارجية للبرنامج، نظرًا للظروف التي تمر بها البلاد نتيجة انتشار فيروس كورونا المستجد.

وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.

تابع: “يارب حلقة النهاردة تعجبكم وبرضه مستنيين اقتراحتكم لأن ده برنامجكم.. باب الخلق كل جمعة وسبت وأحد ٨ مساء على النهار”.

وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.وجاءت نص رسالته كالآتي: “النهاردة أول حلقة من باب الخلق بعد أجازة شهر رمضان.. احنا لسة بنشتغل من البيت، حضراتكم طلبتوا الفقرات الخارجية اللي متعودين عليها في باب الخلق لكن طبعا ده هيكون صعب جدا في الوقت الحالي”.

رسالة محمود سعد للجمهور