رامز أمير يكشف خطورة إصابته بعد عمليتين جراحيتين

إصابة رامز أمير
هبة خالد

طمأن الفنان رامز أمير، جمهوره على صحته، بعد إصابته خلال ممارسة رياضة الـ “parkour” بإحدى قدميه، والتي أجرى على إثرها عمليتين جراحيتين.

نرشح لك: بعد تجسيد دوره في “الاختيار”.. رامز أمير ينشر قصة البطل الحقيقي


كتب “أمير” عبر حسابه الشخصي على “فيس بوك”: “الحمد لله أنا دلوقتي في البيت وبقيت أحسن كتير، إن شاء الله الفترة الجاية هبتدي علاج طبيعي وتأهيل على طول عشان ارجع اتشقلب بسرعة”.

تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالى قطع في الرباط الداخلي في الأنكل وكسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى”.

أضاف: “الصورة التانية للحجات اللي كانت جوة رجلي وشيلتها في العملية التانية، الحمد لله عمر الشقي بقي، إن شاء الله هطمنكم أول بأول، هعيشكم معايا فترة التأهيل وهوريكم ازاى لما تقع تقوم تاني، وتضحك على نفسك كمان، يا رب بس تجربتي دى تبقى حافز ليكم”.

الجدير بالذكر أن أخر أعمال الفنان رامز أمير تجسيده لشخصية النقيب “محمد طلعت السباعي”، أحد أبطال معركة البرث في مسلسل “الاختيار”، والذي عرض في المارثون الرمضاني السابق، وحقق نجاحا كبيرا.

الحمد لله انا دلوقتى فى البيت و بقيت احسن كتير، ان شاء الله الفترة الجاية هبتدى علاج طبيعى و تأهيل على طول عشان ارجع…

Geplaatst door Ramez Amir op Dinsdag 2 juni 2020

تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالى قطع في الرباط الداخلي في الأنكل وكسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى”.تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالى قطع في الرباط الداخلي في الأنكل وكسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى”.تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالى قطع في الرباط الداخلي في الأنكل وكسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى”.تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف، أنا جالى قطع في الرباط الداخلي في الأنكل وكسر في الشظية ودول اتعملوا في العملية الأولى”.تابع: “وبالنسبة للإصابة مكنتش حابب أقولكم بالظبط هي إيه عشان متزعلوش بس كله عاوز يعرف

إصابة رامز أمير