مي حلمي: مظهرتش للإعلام في "الصباحية"

نشرت المذيعة مي حلمي فيديو من عقد قرانها على المطرب محمد رشاد، عبر “إنستجرام”، موضحةً أن عقد القران سبق حفل الزفاف بأيام كثيرة، ولم تظهر للإعلام رفقة زوجها في “الصباحية” كما انتقدهم البعض وقتها. مي حلمي ومحمد رشاد

أوضحت مي أنهما لم يتعمدا إخفاء عقد القران وقتها، ولم تتزوج في السر، بل كانا يبحثان عن الهدوء بعد الأزمة التي حدثت في حفل الزفاف الأول، مضيفة: “بعديها بأسبوع كنت زعلانة جدا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجة نقصاني هسمع أي زفة في ودني هتزعلني وهتفكرني إني عدى عليا اليوم ده من غيرما اعمل فرح”.

تابعت: “وعملنا أحلى فرح في الدنيا عشان كنا في وسط الناس اللي بنحبها ولبست أحلى فساتين تاني والكل فرح”، مشيرةً إلى أنها لم تكن ستنشر هذا الفيديو، لكنها قررت نشره بعد فترة طويلة من الزفاف لكي ترد على كل من انتقدوا ظهورهما في الإعلام “يوم الصباحية”، مضيفًة: “وقالوا بوصوا والحقوا راحوا فين وجم منين وهما متجوزين امبارح.. لا غلطانين ماكنش امبارح.. بس أنا بحب أرد برواقه وعلي مهلي”.

View this post on Instagram

وده اليوم الي كان قبل الفرح بكتييييير ماخبتوش خالص بس كنا بنفكر عشان زهقنا من الي كان حصل والقيل والقال فعاوزين هدوء مش اكتر مافيش حاجه اسمها جواز سري ده الجواز اساسه الاشهار بس كنا محتاجين وقت لينا احنا زي اي شخص عادي زي اي عيله مش عاوزه دوشه عشان علي الاقل مش امنا ولا ابونا اخواتنا بعديها بأسبوع كنت زعلانه جدا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجه نقصاني هسمع اي زفه في ودني هتزعلني وهتفكرني اني عدي عليا اليوم ده من غيرما اعمل فرح ودي الفرحه الي اي واحده مابتنسهاش طول العمر فسكت وقالي احنا اتجوزنا خلاص دلوقتي انا عاوز افرحك عاوزه فرح ؟ قولتلو اه انا والناس الي بحبها بس افرح معاهم وعملنا احلي فرح في الدنيا عشان كنا في وسط الناس الي بنحبها ولبست احلي فساتين تاني والكل فرح ماكنتش هنزل الفيديو ده لانه ليا لحياتي بس قررت اعمل ده وبعد فتره بعد ما كل الناس كتبت وقالت وعادت في يوم الصباحيه 😄 وبوصو والحقو راحو فين وجمً منين وهما متجوزين امبارح …. لا غلطانين ماكنش امبارح بس انا بحب ارد برواقه وعلي مهلي بحبك عشان انت عوضتني عن كل كلمه وحرف اتقال غلط وادتني فرحه بعد حزن ❤️ #مي_حلمي #محمد_رشاد #بتاعت_الراديو #حسناء_الرياضه #dubai

A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on

مي حلمي ومحمد رشاد

نرشح لك: مي حلمي عن صور زفافها: أول مرة أشوفهم

شاهد: مختلفة – طريفة – صادمة.. آراء المشاهير المثيرة للجدل

أوضحت مي أنهما لم يتعمدا إخفاء عقد القران وقتها، ولم تتزوج في السر، بل كانا يبحثان عن الهدوء بعد الأزمة التي حدثت في حفل الزفاف الأول، مضيفة: “بعديها بأسبوع كنت زعلانة جدا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجة نقصاني هسمع أي زفة في ودني هتزعلني وهتفكرني إني عدى عليا اليوم ده من غيرما اعمل فرح”.أوضحت مي أنهما لم يتعمدا إخفاء عقد القران وقتها، ولم تتزوج في السر، بل كانا يبحثان عن الهدوء بعد الأزمة التي حدثت في حفل الزفاف الأول، مضيفة: “بعديها بأسبوع كنت زعلانة جدا وكنت بعيط وقولت لرشاد لو ماعملتش فرح هحس بحاجة نقصاني هسمع أي زفة في ودني هتزعلني وهتفكرني إني عدى عليا اليوم ده من غيرما اعمل فرح”.